Giriş | English

Lisans > Mühendislik Fakültesi > Bilgisayar Mühendisliği > KARİYER PLANLAMA
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
KARİYER PLANLAMA Birinci düzey BZ 112 Zorunlu 2 2.00 2.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri
Eğitimin dili
Koordinatör DR. ÖĞR. ÜYESİ FATMA ÖZGE ÖZKÖK
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı
Dersin veriliş şekli
Dersin amacı
Dersin tanımı

Dersin içeriği
1- DERSE GİRİŞ ve ÜNİVERSİTE KARİYER MERKEZİNİN TANITIMI
2- ZEKÂ VE KİŞİLİK
3- KİŞİSEL ÖZELLİKLER
4- BECERİLER
5- ÖZGEÇMİŞ HAZIRLAMA ve İŞ GÖRÜŞMESİNE HAZIRLIK
6- KARİYERİME NASIL HAZIRLANIRIM?
7- ARA SINAV
8- SEKTÖR GÜNLERİ : ULUSAL SİVİL TOPLUM KURULUŞLARI
9- SEKTÖR GÜNLERİ : ULUSLARARASI KURULUŞLAR
10- SEKTÖR GÜNLERİ : KAMU SEKTÖRÜ
11- SEKTÖR GÜNLERİ : ÖZEL SEKTÖR
12- SEKTÖR GÜNLERİ : AKADEMİ
13- SEKTÖR GÜNLERİ: GİRİŞİMCİLİK
14- DERS DEĞERLEMESİ ve FİNAL ÖDEVİ
15-
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1-
2-
3-
4-
5-
6-
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Mühendislik konularında matematik ve fen bilgilerini uygulama becerisine sahip olur.
2- Bir problemi saptama, tanımlama, formüle etme ve çözme becerisine sahip olur.
3- Bir sistemi, parçayı ya da süreci tasarlama becerisine sahip olur.
4- Mühendislik uygulamaları için gerekli olan teknikleri ve araçları kullanma becerisine sahip olur.
5- Deney/proje tasarlama, uygulama ve sonuçlarını analiz ederek yorumlama becerilerine sahip olur.
6- Takım çalışmasına yatkınlık becerisine sahip olur.
7- Bireysel çalışma becerisine sahip olur.
8- Sözlü ve/veya yazılı iletişim kurma becerisine sahip olur.
9- Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği bilinci ve bunu gerçekleştirebilme becerisine sahip olur.
10- Mesleki ve etik sorumluluk bilinci ile hukuksal konularda bilgiye sahip olur.
11- Yönetsel becerilere (liderlik, organizasyon, zaman ve risk yönetimi, kalite bilinci, verimlilik vb) sahip olur.
12- Zamanı en iyi şekilde kullanma becerisine sahip olur.
13- Alışılmışın dışında yollar bulabilme becerisine sahip olur.
14- Yönetim becerisi, mesleki özgüven ve inisiyatif alabilme özelliklerine sahip olur.
15- Problemlere çözümler getirirken ulusal çıkarları gözetir.
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 0 0 0
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 0 0 0
Ödevler 0 0 0
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 0 0 0
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 0 0 0
Araştırma 0 0 0
Toplam iş yükü     0
AKTS     0.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 0 0
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   0
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   0
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   0
Genel toplam   0

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı
Yardımcı Kaynaklar

Ders ile ilgili dosyalar