Giriş | English

Doktora > Fen Bilimleri Enstitüsü > Bilgisayar Mühendisliği (doktora) > PHYSIOLOGY OF FLOWERING
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
PHYSIOLOGY OF FLOWERING Üçüncü düzey AGS 508 2 7.50 7.50 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri Bulunmamaktadır. There is no prerequisite course.
Eğitimin dili İngilizce
Koordinatör DOÇ. DR. FATİH HANCI
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı DOÇ DR FATİH HANCI
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı Doç. Dr. Özhan ŞİMŞEK
Dersin veriliş şekli face to face
Dersin amacı Understanding the physiological principles of flowering.
Dersin tanımı To examine the flowering process of plants in terms of physiological principles

Dersin içeriği
1- Flow of energy and carbon through the plant: photosynthesis and respiration
2- Parts of the flower
3- Classification of plants according to flower structure
4- Translocation of organic compounds
5- Growth as a quantitative process
6- Plant growth hormones
7- VİZE
8- Cell growth and differentiation
9- Vegetative development
10- Photomorphogenesis
11- Reproductive development
12- Growth movements
13- Resistance to stress
14- Mineral nutrition
15-
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- The efficiency of energy conversion in photosynthesis
2- Water relations of whole plants and organs
3- reproductive organs in plants
4- Classification of plants according to flower structure
5- what are the environmental factors affecting flowering
6-
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Matematik, fen ve Mühendislik bilgilerini uygulama becerisi
2- Deney tasarlama ve yapma ile deney sonuçlarını yorumlama becerisi
3- İstenen gereksinimleri karşılayacak biçimde bir sistemi, parçayı veya süreci tasarımlama
4- Disiplinler arası takımlarda çalışabilme becerisi
5- Mühendislik problemleri tanımlama, formüle etme ve çözme becerisi
6- Mesleki ve etik sorumluluk bilinci
7- Mühendislik çözümlerinin evrensel ve toplumsal boyutlarda etkinliklerini anlamak için gerekli genişlikte eğitim
8- Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği bilinci
9- Mühendislik problemlerini tanımlayabilme, çözüm yöntemi geliştirme ve çözümlerde yenilikçi yöntemler uygulama ve geliştirebilme becerisi
10- Çalışmalarını ulusal ve uluslararası ortamlarda yazılı ya da sözlü olarak aktarabilme becerisi
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 138 0 0
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 0 0 0
Ödevler 12 0 0
Sunum / Seminer hazırlama 12 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 0 0 0
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 0 0 0
Araştırma 0 0 0
Toplam iş yükü     0
AKTS     0.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 40
Kısa sınav 0 0
Ödev 4 60
Yarıyıl içi toplam   100
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   0
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   0
Genel toplam   0

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı Fundamentals of Plant Physiology V. K. JAIN · 2022
Yardımcı Kaynaklar Plant Physiology 5th Edition by Lincoln Taiz (Author), Eduardo Zeiger (Author)

Ders ile ilgili dosyalar