Ön koşul dersleri
|
Yok
|
Eğitimin dili
|
TÜRKÇE
|
Koordinatör
|
DOÇ. DR. ÖZLEM CEYHAN
|
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı
|
DOÇ. DR. ÖZLEM CEYHAN,
DOÇ. DR. PINAR TEKİNSOY KARTIN,
DOÇ. DR. SEVİL GÜLER,
DOÇ. DR.ÜLKÜ ÖZDEMİR
|
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı
|
Yok
|
Dersin veriliş şekli
|
Uygulama
|
Dersin amacı
|
Klinik uygulamada hastanın sağlığın korunması, geliştirilmesi ve sürdürülmesine yönelik uygulama becerileri geliştirmesini ve klinik eğitici öğretimini sağlamak
|
Dersin tanımı
|
Bu derste öğrencilerin İç hastalıkları I ve II derslerinde kazandıkları bilgileri uygulamada kullanmalarını sağlamaktır.
|
1- |
Öğrencilerin Kardiyoloji I ve II kliniklerinde klinik uygulama becerilerini kazanmalarını sağlamaktır.
|
2- |
Öğrencilerin Nefroloji I ve II kliniklerinde klinik uygulama becerilerini kazanmalarını sağlamaktır.
|
3- |
Öğrencilerin Medikal Onkoloji kliniklerinde klinik uygulama becerilerini kazanmalarını sağlamaktır.
|
4- |
Öğrencilerin Hematoloji kliniklerinde klinik uygulama becerilerini kazanmalarını sağlamaktır.
|
5- |
Öğrencilerin Ayaktan Tedavi Kemoterapi Ünitesinde klinik uygulama becerilerini kazanmalarını sağlamaktır.
|
6- |
Öğrencilerin Kemik İliği Nakli ve Kök Hücre tedavi Merkezinde klinik uygulama becerilerini kazanmalarını sağlamaktır.
|
7- |
Öğrencilerin Endokrinoloji kliniklerinde klinik uygulama becerilerini kazanmalarını sağlamaktır.
|
8- |
Öğrencilerin Gastroenteroloji Kliniklerinde kliniklerinde klinik uygulama becerilerini kazanmalarını sağlamaktır.
|
9- |
Öğrencilerin Nöroloji Servisi ve Ara Yoğun bakım ünitelerinde klinik uygulama becerilerini kazanmalarını sağlamaktır.
|
10- |
Öğrencilerin Dahiliye I ve II Yoğun Bakım Ünitelerinde uygulama becerilerini kazanmalarını sağlamaktır.
|
11- |
|
12- |
|
13- |
|
14- |
|
15- |
|
16- |
|
17- |
|
18- |
|
19- |
|
20- |
|
1- |
Hastanın sağlığın korunması, geliştirilmesi ve sürdürülmesine yönelik uygulama becerileri geliştirmesini ve öğrenci rehberliğini sağlamak
|
2- |
Hastanın sağlığın korunması, geliştirilmesi ve sürdürülmesine yönelik uygulama becerileri geliştirmesini ve öğrenci rehberliğini sağlamak
|
3- |
Hastanın sağlığın korunması, geliştirilmesi ve sürdürülmesine yönelik uygulama becerileri geliştirmesini ve öğrenci rehberliğini sağlamak
|
4- |
Hastanın sağlığın korunması, geliştirilmesi ve sürdürülmesine yönelik uygulama becerileri geliştirmesini ve öğrenci rehberliğini sağlamak
|
5- |
Hastanın sağlığın korunması, geliştirilmesi ve sürdürülmesine yönelik uygulama becerileri geliştirmesini ve öğrenci rehberliğini sağlamak
|
6- |
Hastanın sağlığın korunması, geliştirilmesi ve sürdürülmesine yönelik uygulama becerileri geliştirmesini ve öğrenci rehberliğini sağlamak
|
7- |
|
8- |
|
9- |
|
10- |
|
*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
|
1- |
|
|
2- |
|
|
3- |
|
|
4- |
|
|
5- |
|
|
6- |
|
|
7- |
|
|
8- |
|
|
9- |
|
|
10- |
|
|
11- |
|
|
12- |
|
|
13- |
|
|
14- |
|
|
15- |
|
|
16- |
|
|
17- |
|
|
18- |
|
|
19- |
|
|
20- |
|
|
21- |
|
|
22- |
|
|
23- |
|
|
24- |
|
|
25- |
|
|
26- |
|
|
27- |
|
|
28- |
|
|
29- |
|
|
30- |
|
|
31- |
|
|
32- |
|
|
33- |
|
|
34- |
|
|
35- |
|
|
36- |
|
|
37- |
|
|
38- |
|
|
39- |
|
|
40- |
|
|
41- |
|
|
42- |
|
|
43- |
|
|
44- |
|
|
45- |
|
|
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder |
Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
|
|
Sayısı
|
Süresi (saat)
|
Sayı*Süre (saat)
|
Yüz yüze eğitim
|
12
|
8
|
96
|
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme)
|
8
|
1
|
8
|
Ödevler
|
1
|
1
|
1
|
Sunum / Seminer hazırlama
|
0
|
0
|
0
|
Kısa sınavlar
|
0
|
0
|
0
|
Ara sınavlara hazırlık
|
0
|
0
|
0
|
Ara sınavlar
|
0
|
0
|
0
|
Proje (Yarıyıl ödevi)
|
0
|
0
|
0
|
Laboratuvar
|
0
|
0
|
0
|
Arazi çalışması
|
0
|
0
|
0
|
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık
|
0
|
0
|
0
|
Yarıyıl sonu sınavı
|
0
|
0
|
0
|
Araştırma
|
0
|
0
|
0
|
Toplam iş yükü
|
|
|
105
|
AKTS
|
|
|
4.00
|
Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
|
Yarıyıl içi değerlendirme
|
Sayısı
|
Katkı Yüzdesi
|
Ara sınav
|
0
|
0
|
Kısa sınav
|
0
|
0
|
Ödev
|
1
|
100
|
Yarıyıl içi toplam
|
|
100
|
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı
|
|
40
|
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı
|
|
60
|
Genel toplam
|
|
100
|
Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
|
Ders kitabı
|
yok
|
Yardımcı Kaynaklar
|
yok
|
|