Giriş | English

Yüksek Lisans > Sağlik Bilimleri Enstitüsü > Egzersiz Fizyolojisi (y.l) > TEZ ÇALIŞMASI 2
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
TEZ ÇALIŞMASI 2 İkinci düzey EGF 712 Zorunlu 4 25.00 25.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri Gerekli kredileri tamamlamış tez konusu kabul edilmiş olmak
Eğitimin dili Türkçe
Koordinatör
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı PROF. DR. SAMİ AYDOĞAN
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı ---
Dersin veriliş şekli Tezin deneysel çalışmalarının yönetilmesi
Dersin amacı Tez çalışmalarını yönlendirmek ve organize etmek
Dersin tanımı Tez çalışmasının yönetilmesi

Dersin içeriği
1- Literatür tarama ve tezi planlama 2- Literatür tarama ve tezi planlama 3- Tezin alt başlıklarını belirleme 4- Tezin alt başlıklarını belirleme 5- Tez yazım kurallarının anlatılması 6- Tez yazım kurallarının anlatılması 7- Tezin yazım kurallarına göre yazılması 8- Tezin yazım kurallarına göre yazılması 9- Tez verilerinin istatistiğinin yapılması 10- Tez verilerinin istatistiğinin yapılması 11- Tez için sonuçların yorumlanması 12- Tez için sonuçların yorumlanması 13- Tezin yayına hazırlanması 14- Tezin yayına hazırlanması
2- Tez yöntemlerinin kurulması
3- Deneysel çalışmaların yapılması
4- Sonuçların istatistiksel olarak değerlendirilmesi
5- Tezin yazılmaı ve kontolü
6-
7-
8-
9-
10-
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- ez için kaynak bulmanın öğrenilmesi 2- Tezin düzgün bir şekilde planlanmasın öğrenilmesi 3- Tez yazım kurallarının öğrenilmesi 4- Tez sonuçlarının yorumlanmasının öğrenilmesi 5- Tez verilerinin istatistiğinin yapılmasının öğrenilmesi 6- Tezin yayına hazırlanmasının öğrenilmesi
2-
3-
4-
5-
6-
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Egzersiz Fizyolojisi bilim alanında uzmanlık düzeyinde yeterli bilgi birikimine sahip olur
2- Egzersiz Fizyolojisi alanındaki güncel uygulamaları yapabilmek
3- Egzersiz Fizyolojisi alanındaki yeni bilgilere ulaşabilmek, değerlendirebilmek ve uygulayabilmek,
4- Bilimsel bakışa sahip olmak
5- İnsan ve hayvan etiği konusunda bilgi sahibi olma ve buna uygun davranmak
6- Bilimsel bir çalışmanın nasıl planlanıp yürütüleceğini öğrenmek
7- Araştırma laboratuvarında çalışabilecek bilgi, görgü ve beceri kazanmak
8- Bilimsel yenilikleri takip etmek
9- Bağımsız çalışma ve işbirliği yapabilme becerisine sahip olmak
10- Sorgulayıcı, araştırıcı ve gözlemci niteliklere sahip olmak
11- Karşılaşılan sorunlara çözümsel bakış açısı kazanmak
12- Sunum ve aktarma becerisi kazanmak
13- Yaşam boyu kendi kendine öğrenmenin önemini kavramak
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 14 196
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 1 14 14
Ödevler 1 1 1
Sunum / Seminer hazırlama 14 14 196
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 1 28 28
Ara sınavlar 1 2 2
Proje (Yarıyıl ödevi) 1 56 56
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 1 56 56
Yarıyıl sonu sınavı 1 24 24
Araştırma 1 56 56
Toplam iş yükü     629
AKTS     25.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 20
Kısa sınav 0 0
Ödev 1 20
Yarıyıl içi toplam   40
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı Tez ile ilgili kaynaklar, literatürler
Yardımcı Kaynaklar Konuyla ilgili literatür

Ders ile ilgili dosyalar