Giriş | English

Doktora > Sağlik Bilimleri Enstitüsü > Beslenme ve Diyetetik (doktora) > TEZ ÇALIŞMASI 1
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
TEZ ÇALIŞMASI 1 Üçüncü düzey VZT 711 3 25.00 25.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri yok
Eğitimin dili TÜRKÇE
Koordinatör DOÇ. DR. DAVUT BAYRAM
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı YRD.DOÇ. DR. DAVUT BAYRAM
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı PROF. DR. KAAN MUHSİN İŞCAN
Dersin veriliş şekli YÜZ YÜZE ANLATIM
Dersin amacı TEZ
Dersin tanımı TEZ

Dersin içeriği
1- TEZ
2- TEZ
3- TEZ
4- TEZ
5- TEZ
6- TEZ
7- TEZ
8- TEZ
9- TEZ
10- TEZ
11- TEZ
12- TEZ
13- TEZ
14- TEZ
15- TEZ
16- TEZ
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- TEZ
2- TEZ
3- TEZ
4- TEZ
5- TEZ
6- TEZ
7- TEZ
8- TEZ
9- TEZ
10- TEZ

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Beslenme ve Diyetetik alanıyla ilgili kanıta dayalı güncel bilgiler ve teknolojik araç gereçler konusunda bilgi sahibi olma.
2- Uzmanlık düzeyinde bireysel veya disiplinler arası yaptığı bilimsel çalışmaların verilerini yorumlama, analiz etme ve raporlama bilgisine sahip olma.
3- Beslenme ve Diyetetik alanıyla ilgili edindiği bilgileri kullanarak yeni bilgiler oluşturmak için gereken teknolojik donanımları kullanarak bilimsel araştırmalar yapabilme.
4- Bilimsel araştırmaların analizi için doğru istatistiksel yöntemleri kullanabilme.
5- Beslenme ve Diyetetik alanıyla ilgili çalışmaları bağımsız ya da ekip olarak gerçekleştirerek bilimsel makaleleri ulusal düzeyde yayınlayabilme ve / veya sunabilme.
6- Yaşam boyu öğrenme ilkelerini benimseyerek kendini güncelleyebilme.
7- Beslenme ve Diyetetik alanında veya dışındaki birey ya da gruplarla sözlü veya yazılı iletişime geçerek kalite süreçlerine uyarak, güncel bilimsel gelişmeleri tartışabilme, paylaşabilme.
8- Etik ilkeler doğrultusunda bilimsel bilgileri toplar, yorumlar, birey ve toplumu gözeterek, ulusal ve uluslararası beslenme plan ve politikalarına yön verecek çalışmalara katkıda bulunabilme, yürütebilme, yönetebilme, değerlendirebilme.
9-
10-
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 16 16 256
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 16 8 128
Ödevler 4 16 64
Sunum / Seminer hazırlama 8 8 64
Kısa sınavlar 4 2 8
Ara sınavlara hazırlık 14 7 98
Ara sınavlar 1 1 1
Proje (Yarıyıl ödevi) 1 1 1
Laboratuvar 1 1 1
Arazi çalışması 1 1 1
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 1 1 1
Yarıyıl sonu sınavı 1 1 1
Araştırma 0 0 0
Toplam iş yükü     624
AKTS     25.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 40
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   40
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı TEZ
Yardımcı Kaynaklar TEZ

Ders ile ilgili dosyalar