Giriş | English

Doktora > Fen Bilimleri Enstitüsü > Mimarlik (doktora) > ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II Üçüncü düzey İÖP 402 8 15.00 15.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri IOP 205, 206, 212,301,302,303 ve 407 DERSLERİNİ BAŞARMIŞ OLMAK
Eğitimin dili İngilizce
Koordinatör PROF. DR. HÜSEYİN ARAK
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı Prof. Dr. Hüseyin ARAK, Doç. Dr.Adem Sultan TURANLI, Dr. Öğr. Üyesi Ahmet ŞAHAN, Dr. Öğr. Üyesi Aysın KALAYCI, Öğr. Gör. Abdullah GÖKŞİN, Dr. Öğr. Üyesi Erdem AKBAŞ, Arş. Gör. Dr. Hale ORTAKÖYLÜOĞLU, Arş. Gör. Dr. Ufuk GİRGİN, Öğr. Gör. Eda YILMAZ, Öğr. Gör. Nuray KAPLAN
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı -
Dersin veriliş şekli Yüz yüze
Dersin amacı Ders öğretemen adaylarının üniversite hocası ve Milli Eğitime Bağlı Okullarda görevlendirilecek bir danışman hoca yardımı ile teori ile pratiği birleştirerek öğretmenlik uygulama tecrübesini geliştirmeyi amaçlamaktadır
Dersin tanımı 10 Haftalılk görevlere dayalı uygulamalar

Dersin içeriği
1- Danışman öğretmen gözlemi
2- Danışman öğretmen gözlemi
3- Danışman öğretmen gözlemi
4- Ders anlatım deneyimi
5- Ders anlatım deneyimi
6- Ders anlatım deneyimi
7- Ders anlatım deneyimi
8- Ders anlatım deneyimi
9- Ders anlatım deneyimi
10- Ders anlatım deneyimi
11- Üniversite danışman hoca ders anlatım gözlemi ve geri bildirim vermesi
12- Üniversite danışman hoca ders anlatım gözlemi ve geri bildirim vermesi
13- Üniversite danışman hoca ders anlatım gözlemi ve geri bildirim vermesi
14- Üniversite danışman hoca ders anlatım gözlemi ve geri bildirim vermesi
15- Üniversite danışman hoca ders anlatım gözlemi ve geri bildirim vermesi
16- Üniversite danışman hoca ders anlatım gözlemi ve geri bildirim vermesi
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Öğretmen adayları milli eğitime bağlı okullara giderek, 1. teorik bilgisininin uygulamaya geçirme olanağı bulur
2- Okul ortamını öğrenir
3- Öğretim metodlarını uygular
4- Kullanılan öğretim materyallerini tanır
5- Okul idaresini öğrenir
6- Öğrencileri tanır
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1-
2-
3-
4-
5-
6-
7-
8-
9-
10-
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 8 112
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 14 8 112
Ödevler 10 2 20
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 0 0 0
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 0 0 0
Araştırma 0 0 0
Toplam iş yükü     244
AKTS     10.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 0 0
Kısa sınav 0 0
Ödev 12 40
Yarıyıl içi toplam   40
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı 1. Ders notlar, öğretim metotları kitapları 2. Öğretmenlik uygulaması komitesi tarafından hazırlanan dosya
Yardımcı Kaynaklar -

Ders ile ilgili dosyalar