Dersin adı |
Dersin seviyesi |
Dersin kodu |
Dersin tipi |
Dersin dönemi |
Yerel kredi |
AKTS kredisi |
Ders bilgileri |
TEZ DANIŞMANLIĞI 2 |
İkinci düzey |
MİM 822 |
|
1 |
2.00 |
2.00 |
Yazdır |
Ön koşul dersleri
|
--
|
Eğitimin dili
|
Türkçe
|
Koordinatör
|
ÖĞRETİM ÜYESİ LEYLA KADERLİ
|
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı
|
Dr. Öğretim Üyesi Leyla KADERLİ
|
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı
|
--
|
Dersin veriliş şekli
|
Teorik
|
Dersin amacı
|
Öğrencilerin ders ve tez döneminde geçirecekleri sürece akademik yönde yardımcı olmak ve katkı sağlamak
|
Dersin tanımı
|
Tez Danışmanlığı
|
1- |
Ders kayıtları ve dersin içeri hakkında bilgi vermek
|
2- |
Ders içerikleri hakkında görüşme
|
3- |
Ders içerikleri hakkında görüşme
|
4- |
Tez Danışmanlığı
|
5- |
Tez Danışmanlığı
|
6- |
Tez Danışmanlığı
|
7- |
Tez Danışmanlığı
|
8- |
Tez Danışmanlığı
|
9- |
Tez Danışmanlığı
|
10- |
Tez Danışmanlığı
|
11- |
Tez Danışmanlığı
|
12- |
Tez Danışmanlığı
|
13- |
Tez Danışmanlığı
|
14- |
Tez Danışmanlığı
|
15- |
Tez Danışmanlığı
|
16- |
Dönem sonunun öğrenci ile birlikte değerlendirilmesi
|
17- |
|
18- |
|
19- |
|
20- |
|
1- |
1-Öğrenci, lisansüstü öğrenimi süresince danışmanı ile bağlantıda olur.
|
2- |
2- Her dönem seçeceği dersler ile ilgili danışmanından bilgi alır ve uzmanlık alanına uygun dersleri seçer.
|
3- |
3- Dönem başlarında öğrenim süreci ile ilgili gerekli bilgileri alır.
|
4- |
4- Tez konusunun belirlenmesi ile ilgili gerekli ön araştırmaları yapar.
|
5- |
5- Öğrenim süreci boyunca gerekli evrak ve belgeleri doğru ve zamanında iletir.
|
6- |
6- Ders, seminer, tez önerisi gibi süreçleri başarıyla tamamlar.
|
7- |
|
8- |
|
9- |
|
10- |
|
*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
|
1- |
mesleki rol ve işlevlerini yerine getirmek için gerekli kuramsal ve uygulama bilgilerine sahiptir.
|
|
2- |
Mesleki etik ilke ve değerlere uygun davranır
|
|
3- |
|
|
4- |
|
|
5- |
|
|
6- |
|
|
7- |
|
|
8- |
|
|
9- |
|
|
10- |
|
|
11- |
|
|
12- |
|
|
13- |
|
|
14- |
|
|
15- |
|
|
16- |
|
|
17- |
|
|
18- |
|
|
19- |
|
|
20- |
|
|
21- |
|
|
22- |
|
|
23- |
|
|
24- |
|
|
25- |
|
|
26- |
|
|
27- |
|
|
28- |
|
|
29- |
|
|
30- |
|
|
31- |
|
|
32- |
|
|
33- |
|
|
34- |
|
|
35- |
|
|
36- |
|
|
37- |
|
|
38- |
|
|
39- |
|
|
40- |
|
|
41- |
|
|
42- |
|
|
43- |
|
|
44- |
|
|
45- |
|
|
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder |
Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
|
|
Sayısı
|
Süresi (saat)
|
Sayı*Süre (saat)
|
Yüz yüze eğitim
|
10
|
1
|
10
|
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme)
|
14
|
1
|
14
|
Ödevler
|
0
|
0
|
0
|
Sunum / Seminer hazırlama
|
6
|
2
|
12
|
Kısa sınavlar
|
0
|
0
|
0
|
Ara sınavlara hazırlık
|
0
|
0
|
0
|
Ara sınavlar
|
0
|
0
|
0
|
Proje (Yarıyıl ödevi)
|
0
|
0
|
0
|
Laboratuvar
|
0
|
0
|
0
|
Arazi çalışması
|
0
|
0
|
0
|
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık
|
0
|
0
|
0
|
Yarıyıl sonu sınavı
|
0
|
0
|
0
|
Araştırma
|
14
|
1
|
14
|
Toplam iş yükü
|
|
|
50
|
AKTS
|
|
|
2.00
|
Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
|
Yarıyıl içi değerlendirme
|
Sayısı
|
Katkı Yüzdesi
|
Ara sınav
|
0
|
0
|
Kısa sınav
|
0
|
0
|
Ödev
|
0
|
0
|
Yarıyıl içi toplam
|
|
0
|
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı
|
|
100
|
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı
|
|
100
|
Genel toplam
|
|
200
|
Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
|
Ders kitabı
|
|
Yardımcı Kaynaklar
|
|
|