Giriş | English

Yüksek Lisans > Güzel Sanatlar Enstitüsü > Resim Anasanat Dali (yüksek Lisans) > KULUÇKA BİLGİSİ VE TEKNİĞİ
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
KULUÇKA BİLGİSİ VE TEKNİĞİ İkinci düzey VZT 513 1 6.00 6.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri
Eğitimin dili Türkçe
Koordinatör PROF. DR. KAAN İŞCAN
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı PROF. DR. KAAN MUHSİN İŞCAN
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı PROF. DR. KAAN MUHSİN İŞCAN
Dersin veriliş şekli Teorik anlatım
Dersin amacı Bu derste öğrencilere Kuluçka Bilgisi ve Tekniği hakkında bilgi verilir.
Dersin tanımı KULUÇKA BİLGİSİ VE TEKNİĞİ

Dersin içeriği
1- KULUÇKALIK YUMURTA ELDESİ
2- YUMURTANUN MUAYENESİ
3- YUMURTALARIN SAKLANMASI
4- YUMURTALARIN SAKLANMASI
5- KULUÇKA MAKİNELERİ
6- KULUÇKA MAKİNELERİ
7- KULUÇKA MAKİNELERİ
8- ARA SINAV
9- YUMURTALARIN KULUÇKA MAKİNESİNE YÜKLENMESİ
10- ÇEVRESEL FAKTÖRLER
11- ÇEVRESEL FAKTÖRLER
12- SAĞLIK MUAYENELERİ
13- SAĞLIK MUAYENELERİ
14- SAĞLIK MUAYENELERİ
15- CİVCİV SAĞLIĞI
16- CİVCİV SAĞLIĞI
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- KULUÇKA BİLGİSİ
2- KULUÇKA TEKNİĞİ
3- KULUÇKA makineleri
4- KULUÇKA sorunları
5- KULUÇKA sonuçları
6- değerlendirme
7- değerlendirme
8- değerlendirme
9- değerlendirme
10- değerlendirme

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Araştırma yöntem - tekniklerini bilmek ve alanında uygulayabilmek
2- Alanında proje geliştirmek, projesini uygulayarak hayata geçirebilmek
3- Alan içi ve çok alanlı takımlarda etkin çalışmak ve/veya liderlik rolü üstlenebilmek
4- Güncel yayınları, oluşum ve aktiviteleri takip etmek, katılımcı olabilmek
5- Evrensel, ulusal, yerel sanat ve tasarım değerlerinin farkında olabilmek
6- Herhangi bir sanat eserini çözümleyici ve eleştirel bakış açısı ile değerlendirebilmek
7- Estetik beğeni yetkinliğine sahip olmak ve bu yönünü sanat görüşlerine, tasarımlarına yansıtabilmek
8- Çağdaş sanat tasarım materyal ile tekniklerini kullanmak ve estetik bir ürün yaratabilmek
9- Etik kurallara uymak ve sosyal sorumluluk bilinci taşıyabilmek
10- Alanında paylaşıma açık sanatsal etkinlikler düzenlemek; Yaptığı çalışmaları diğerlerine etkili bir şekilde sunabilmek
11- Alanında kullanılan yeni yöntem -teknikleri bilmek ve özgün tasarımlarına ulaşmada kullanabilmek
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 8 8 64
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 5 5 25
Ödevler 0 0 0
Sunum / Seminer hazırlama 1 5 5
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 5 5 25
Ara sınavlar 1 1 1
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 1 10 10
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 5 5 25
Yarıyıl sonu sınavı 1 1 1
Araştırma 0 0 0
Toplam iş yükü     156
AKTS     6.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 100
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   100
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı kuluçka bilgisi, anonymus
Yardımcı Kaynaklar kuluçka bilgisi, anonymus

Ders ile ilgili dosyalar