Giriş | English

Doktora > Fen Bilimleri Enstitüsü > Mekatronik Mühendisliği (doktora) > SEMİNER
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
SEMİNER Üçüncü düzey MEM 600 Zorunlu 2 4.00 4.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri Yok
Eğitimin dili TÜRKÇE
Koordinatör DR. ÖĞR. ÜYESİ EMİR ESİM
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı DR. ÖĞR. ÜYESİ EMİR ESİM
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı DR. ÖĞR. ÜYESİ EMİR ESİM
Dersin veriliş şekli Seminer
Dersin amacı Seminer teknikleri hakkında öğrencileri bilgi sahibi yapmak
Dersin tanımı Öğrencilerin potansiyel tezlerine ön hazırlık olacak şekilde akademik bir konuyu sunmalarını sağlamak

Dersin içeriği
1- Seminer teknikleri
2- Seminer teknikleri
3- Seminer teknikleri
4- Seminer teknikleri ve öğrenci sunumları
5- Seminer teknikleri ve öğrenci sunumları
6- Seminer teknikleri ve öğrenci sunumları
7- Seminer teknikleri ve öğrenci sunumları
8- Seminer teknikleri ve öğrenci sunumları
9- Seminer teknikleri ve öğrenci sunumları
10- Seminer teknikleri ve öğrenci sunumları
11- Seminer teknikleri ve öğrenci sunumları
12- Seminer teknikleri ve öğrenci sunumları
13- Seminer teknikleri ve öğrenci sunumları
14- Seminer teknikleri ve öğrenci sunumları
15-
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Seminer hazırlama tekniklerini kullanma becerisi
2- İstenen bir konuda araştırma yaptıktan sonra sunum hazırlama becerisi
3- -
4- -
5- -
6- -
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Mekatronik mühendisliği alanında bilimsel araştırma yaparak bilgiye derinlemesine ulaşabilme, bilgiyi değerlendirme, yorumlama ve uygulama becerisine sahip olur.
2- Sınırlı verileri kullanarak bilimsel yöntemlerle aynı veya farklı disiplinlere ait bilgileri bütünleştirebilme becerisine sahip olur.
3- Mühendislik problemlerini tanımlayabilme, çözüm yöntemi geliştirme ve çözümlerde yenilikçi yöntemler uygulama ve geliştirebilme becerisine sahip olur.
4- Analitik, modelleme ve deneysel esaslı süreçleri tasarlama ve uygulama becerisi kazanır ve bu süreçte karşılaşılan karmaşık durumları analiz etme ve yorumlama becerisine sahip olur.
5- Mesleğinin yeni ve gelişmekte olan uygulamaları hakkında bilgi sahibi olur ve gerektiğinde bunları kullanma becerisi kazanır.
6- Verilerin toplanması ve yorumlanması aşamalarında ve mesleki tüm etkinliklerde toplumsal, bilimsel ve etik değerleri gözetir.
7- Çalışmalarını ulusal ve uluslararası ortamlarda yazılı ya da sözlü olarak aktarabilme becerisine sahip olur.
8-
9-
10-
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 2 28
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 0 0 0
Ödevler 8 8 64
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 1 2 2
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 0 0 0
Araştırma 0 0 0
Toplam iş yükü     94
AKTS     4.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 0 0
Kısa sınav 0 0
Ödev 1 100
Yarıyıl içi toplam   100
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   100
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   0
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı -
Yardımcı Kaynaklar -

Ders ile ilgili dosyalar