Giriş | English

Yüksek Lisans > Sosyal Bilimler Enstitüsü > Özel Hukuk (ikinci Öğretim) (y.l) > YAZILI ANLATIM
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
YAZILI ANLATIM İkinci düzey JDE305 5 4.00 4.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri Yok
Eğitimin dili Japonca
Koordinatör ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ YASEMİN YAZICI
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı ÖĞRETİM GÖREVLİSİ SHUICHI KUCHIKATA
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı Yok
Dersin veriliş şekli Yüz yüze
Dersin amacı 1.Orta seviyedeki sözcük ve ifadeleri kullanarak cümleler kurma. 2. Kayseri ve Türk kültürü ile ilgili metinler yazma
Dersin tanımı Orta seviyedeki sözcükleri ve ifadeleri öğrenip, onları kullanarak cümleler kurma. Ayrıca Kayseri ve Türk kültürü ile ilgili metinler yazacağız. Yazma konuları öğrenciler tarafından seçilir.

Dersin içeriği
1- Dersin tanıtımı ve oryantasyon.
2- Orta seviyedeki sözcükler ve ifadeleri kullanarak cümle kurma çalışmaları yapma.1
3- Orta seviyedeki sözcükler ve ifadeleri kullanarak cümle kurma çalışmaları yapma.2
4- Orta seviyedeki sözcükler ve ifadeleri kullanarak cümle kurma çalışmaları yapma.3
5- Orta seviyedeki sözcükler ve ifadeleri kullanarak cümle kurma çalışmaları yapma.4
6- Orta seviyedeki sözcükler ve ifadeleri kullanarak cümle kurma çalışmaları yapma.5
7- Orta seviyedeki sözcükler ve ifadeleri kullanarak cümle kurma çalışmaları yapma.6
8- Vize
9- Kayseri ve Türk kültürü ile ilgili metin yazma çalışmaları yapma.1
10- Kayseri ve Türk kültürü ile ilgili metin yazma çalışmaları yapma.2
11- Kayseri ve Türk kültürü ile ilgili metin yazma çalışmaları yapma.3
12- Kayseri ve Türk kültürü ile ilgili metin yazma çalışmaları yapma.4
13- Kayseri ve Türk kültürü ile ilgili metin yazma çalışmaları yapma.5
14- Kayseri ve Türk kültürü ile ilgili metin yazma çalışmaları yapma.6
15- Final
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Orta seviyedeki ifadeleri anlayabilir.
2- Yeni ifadeleri kullanarak cümleler yazabilir.
3- Uzun kompozisyonlar yazabilir.
4- uygun ifadeleri kullanarak çeşitli fikirleri ifade edebilir.
5- Kişinin kendi kültürünü anlamasını geliştirebilir.
6- Kişi kendi kültürünü Japonca olarak anlatabilir.
7- Kayseri ve Türk kültürünü Japonlara ve öğrenenlere tanıtabilir.
8- Kompozisyon yazarken sözlükten faydalanabilir.
9- Başkalarının kompozisyonlarını okuyabilir ve kontrol edebilir.
10- Japonca yeterlilik sınavı N2 ve N3 seviyelerine hazırlık için yardımcı olabilir.

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1-
2-
3-
4-
5-
6-
7-
8-
9-
10-
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 2 28
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 7 3 21
Ödevler 7 1 7
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 1 15 15
Ara sınavlar 1 2 2
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 1 10 10
Yarıyıl sonu sınavı 1 2 2
Araştırma 0 0 0
Toplam iş yükü     85
AKTS     3.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 100
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   100
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı Orjinal basılmış materyaller
Yardımcı Kaynaklar Kayseri ve Türk kültürü ile ilgili olarak geçen yılın öğrencileri tarafından yazılan makaleler

Ders ile ilgili dosyalar