Giriş | English

Yüksek Lisans > Sağlik Bilimleri Enstitüsü > Veter.farmakoloji-toksikoloji(yük. Lis) > KAYNAK TARAMA VE BİLİMSEL YENİLİKLER
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
KAYNAK TARAMA VE BİLİMSEL YENİLİKLER İkinci düzey VCR 606 1 8.00 8.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri Yok
Eğitimin dili Türkçe
Koordinatör DOÇ. DR. HANİFİ EROL
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı YRD.DOÇ. DR. MUHARREM EROL
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı none
Dersin veriliş şekli Haftada 2 saat teorik
Dersin amacı Bu dersin amacı, doktora öğrencilerine seminer ve tez yazımı için kaynağın ne şekilde taranacağının öğretilmesidir.
Dersin tanımı akademik kaynak tarama ve bilimsel yeniliklerin takip edilmesi

Dersin içeriği
1- Kaynak tarama yöntemleri
2- Kaynak tarama yöntemleri
3- Kaynak tarama yöntemleri
4- Kaynak tarama yöntemleri
5- Kaynak tarama yöntemleri
6- Bilimsel yeniliklerin araştırılması
7- Bilimsel yeniliklerin araştırılması
8- Bilimsel yeniliklerin araştırılması
9- Bilimsel yeniliklerin araştırılması
10- Bilimsel yeniliklerin araştırılması
11- Bilimsel yeniliklerin araştırılması
12- Taranan kaynakların ve bilimsel yeniliklerin kullanım yöntemleri
13- Taranan kaynakların ve bilimsel yeniliklerin kullanım yöntemleri
14- Taranan kaynakların ve bilimsel yeniliklerin kullanım yöntemleri
15-
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Kaynak tarama yöntemlerinin anlaşılması
2- Yeni kaynakların değerlendirilmesi
3- Yeni kaynakların eski kaynaklar ile karşılaştırılması
4- Tez ve seminer için kaynakların düzenlenmesi
5- Tez yazımında kaynakların tartışılması
6- bilimsel yeniliklerin takibi
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- mesleki rol ve işlevlerini yerine getirmek için gerekli kuramsal ve uygulama bilgilerine sahiptir.
2- Mesleki etik ilke ve değerlere uygun davranır
3-
4-
5-
6-
7-
8-
9-
10-
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 8 2 16
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 5 5 25
Ödevler 0 0 0
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 0 0 0
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 8 8 64
Yarıyıl sonu sınavı 1 1 1
Araştırma 0 0 0
Toplam iş yükü     106
AKTS     4.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 40
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   40
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı Day R. 1996, Bir makale nasıl yazılır ve yayımlanır
Yardımcı Kaynaklar Enstitü tez yazım kuralları kitapçığı

Ders ile ilgili dosyalar