Giriş | English

Yüksek Lisans > Sağlik Bilimleri Enstitüsü > Hemşirelik (yüksek Lisans) > TEZ ÇALIŞMASI II
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
TEZ ÇALIŞMASI II İkinci düzey HEM 712 Zorunlu 4 25.00 25.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri Öğrenci en az 60 kredi ders almış olmalıdır.
Eğitimin dili Türkçe
Koordinatör ÖĞRETİM ÜYESİ FİLİZ ÖZKAN
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı Yrd. Doç. Dr. Nuray ŞİMŞEK
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı Yok
Dersin veriliş şekli Aktif Yöntem
Dersin amacı Bu ders, tez çalışması süresince öğrenciye çalışmasıyla ilgili danışmanlık ve yönlendirmenin yapılmasını amaçlar.
Dersin tanımı Öğrencinin tezi ile ilgili danışmanlığın yapıldığı uygulamalı bir derstir.

Dersin içeriği
1- Tez çalışmasının bulgularının yazılması
2- Tez çalışmasının bulgularının yazılması
3- Tez çalışmasının bulgularının yazılması
4- Tez çalışmasının bulgularının yazılması
5- Tez çalışmasının bulgularının yazılması
6- Tez çalışmasının bulgularının yazılması
7- Tez çalışmasının bulgularının yazılması
8- Tez çalışmasının tartışma bölümünün yazılması
9- Tez çalışmasının tartışma bölümünün yazılması
10- Tez çalışmasının tartışma bölümünün yazılması
11- Tez çalışmasının tartışma bölümünün yazılması
12- Tez çalışmasının tartışma bölümünün yazılması
13- Tez çalışmasının tartışma bölümünün yazılması
14- Tez çalışmasının tartışma bölümünün yazılması
15-
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Çalışmasında bulgularını net bir biçimde sunar.
2- Çalışma sonuçlarını literatür doğrultusunda tartışabilir.
3- Çalışma sonuçlarına göre öneriler sunar.
4- Tez konusunda edindiği bilgileri değerlendirir, geliştirir ve bunları kullanır.
5- Tez konusunda karşılaştığı bir sorunu sorumluluk alarak çözebilir.
6- Tez konusundaki güncel gelişmeleri ve kendi çalışmalarını yazılı, sözlü ve görsel olarak aktarabilir.
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Hemşirelik felsefesini bilir
2- Hemşireliğin temel kavramları arasındaki ilişkiyi analiz eder
3- Hemşireliğin mesleki değerlerini içselleştirir
4- Hemşirelik alanında derin ve sistematik bir bilgi düzeyine sahip olur
5- Sağlık alanındaki modern, teknik ve bilgi teknolojilerini bilerek kanıta dayalı hemşirelik uygulamaları doğrultusunda bilgi ve becerisini kullanır
6- Grup içinde -lider ve/veya üye olarak- uyum içinde çalışır.
7- İş yaşamında yeni durumları çabuk öğrenir ve farklı beceriler geliştirir.
8- Geliştirdiği profesyonel hemşirelik bilincini hemşirelik bakımına yansıtır
9- Hemşirelik alanına katkı sağlayacak araştırmalar yapar
10- Hemşirelik alanına özgü bilimsel gelişmeleri izler
11- Hemşirelik alanına özgü eriştiği bilgiyi analiz eder
12- Kanıta dayalı uygulamaları hemşirelik bakımına yansıtır
13- Hemşirelik öğretiminin temel felsefesini bilir
14- Hemşirelik öğretiminde uygun öğretim ilke ve yöntemleri kullanır
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 4 56
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 60 8 480
Ödevler 0 0 0
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 0 0 0
Proje (Yarıyıl ödevi) 1 90 90
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 0 0 0
Araştırma 0 0 0
Toplam iş yükü     626
AKTS     25.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 0 0
Kısa sınav 0 0
Ödev 1 100
Yarıyıl içi toplam   100
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   100
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   0
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı Öğrencinin tezi ile ilgili kitap ve makaleler
Yardımcı Kaynaklar Tezler ve süreli yayınlar

Ders ile ilgili dosyalar