Giriş | English

Yüksek Lisans > Sağlik Bilimleri Enstitüsü > Egzersiz Fizyolojisi (y.l) > SEMİNER
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
SEMİNER İkinci düzey UMD 611 1 4.00 4.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri -
Eğitimin dili Türkçe
Koordinatör DOÇ. DR. MURAT AYDIN
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı PROF. DR. NAFİZ KAHRAMAN
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı -
Dersin veriliş şekli Sözlü Sunumlar
Dersin amacı Öğrencinin tez aşamasında araştıracağı konuya bir ön hazırlık olarak, danışmanının güdümünde, çalışacağı alanla ilgili literatür taraması yapmayı, bunu sözlü sunum ve bir dergi makalesi haline getirerek hakim olduğu bir konuyu anlatabilme ve topluluk önünde konuşabilme yeteneğinin geliştirilmesi amacını taşımaktadır.
Dersin tanımı Sömester başında verilecek temel teknik eğitiminin ardından öğrencinin sömester sonunda yapılacak sempozyuma hazırlanması, önce bir özet arından da tam metin hazırlaması beklenir. Hazırlanan sempozyum programı Anabilim Dalı Başkanlığınca resmen ilan edilir. Seminer gününden bir hafta öncesinden duyuru yapılır.

Dersin içeriği
1- Seminer Dersi esasları
2- Seminer Dersi esasları
3- Seminer Dersi esasları
4- Sözlü Sunumlar
5- Sözlü Sunumlar
6- Sözlü Sunumlar
7- Sözlü Sunumlar
8- Sözlü Sunumlar
9- Sözlü Sunumlar
10- Sözlü Sunumlar
11- Sözlü Sunumlar
12- Sözlü Sunumlar
13- Sözlü Sunumlar
14- Sözlü Sunumlar
15-
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Literatür taraması yapabilme
2- Araştırma alanına ait anahtar kelimeler oluşturabilme ve araştırma yapabilme
3- Bildiri hazırlayabilme, toplum karşısında araştırmasını sunabilme
4- Diğer bildirileri değerlendirebilme, yorum yapabilme ve soru sorma
5- Dergi makalesi hazırlayabilme
6-
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Egzersiz Fizyolojisi bilim alanında uzmanlık düzeyinde yeterli bilgi birikimine sahip olur
2- Egzersiz Fizyolojisi alanındaki güncel uygulamaları yapabilmek
3- Egzersiz Fizyolojisi alanındaki yeni bilgilere ulaşabilmek, değerlendirebilmek ve uygulayabilmek,
4- Bilimsel bakışa sahip olmak
5- İnsan ve hayvan etiği konusunda bilgi sahibi olma ve buna uygun davranmak
6- Bilimsel bir çalışmanın nasıl planlanıp yürütüleceğini öğrenmek
7- Araştırma laboratuvarında çalışabilecek bilgi, görgü ve beceri kazanmak
8- Bilimsel yenilikleri takip etmek
9- Bağımsız çalışma ve işbirliği yapabilme becerisine sahip olmak
10- Sorgulayıcı, araştırıcı ve gözlemci niteliklere sahip olmak
11- Karşılaşılan sorunlara çözümsel bakış açısı kazanmak
12- Sunum ve aktarma becerisi kazanmak
13- Yaşam boyu kendi kendine öğrenmenin önemini kavramak
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 2 28
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 14 4 56
Ödevler 0 0 0
Sunum / Seminer hazırlama 1 8 8
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 0 0 0
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 0 0 0
Araştırma 1 8 8
Toplam iş yükü     100
AKTS     4.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 0 0
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   0
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   100
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   0
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı
Yardımcı Kaynaklar

Ders ile ilgili dosyalar