Giriş | English

Doktora > Sağlik Bilimleri Enstitüsü > Tibbi Biyoloji (doktora) > TEZ ÇALIŞMASI II
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
TEZ ÇALIŞMASI II Üçüncü düzey TIB 812 Zorunlu 4 25.00 25.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri TEZ ÖNERİSİNİN TEZ İZLEME KOMİTESİ TARAFINDAN ONAYLANMASI GEREKİR
Eğitimin dili TÜRKÇE
Koordinatör PROF. DR. HALİT CANATAN
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı PROF.DR.HAMİYET ALTUNTAŞ, PROF.DR.NURHAN CÜCER, PROF.DR. HALİT CANATAN, PROF.DR.ZUHAL HAMURCU, DOÇ.DR.SERPİL TAHERİ, DOÇ.DR.ELİF FUNDA ŞENER, DOÇ.DR. AHMET EKEN, DR.ÖĞR.ÜYESİ NAZMİYE BİTGEN
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı YOK
Dersin veriliş şekli UYGULAMALI
Dersin amacı TEZ ÇALIŞMASININ AMACI BU ALANDA DOĞRU BİR TEZİN NASIL HAZIRLANDIĞI VE YORUMLANDIĞININ ÖĞRENİLMESİDİR.
Dersin tanımı LİTERATÜR ARAŞTIRMASI, TEZ YAZILMASI VE TEZ SAVUNMASI

Dersin içeriği
1- LİTERATÜR TARAMA
2- LİTERATÜR TARAMA VE TEZİ PLANLAMA
3- TEZİN ALT BAŞLIKLARINI BELİRLEME
4- TEZ YAZIM KURALLARININ ANLATILMASI
5- TEZİN YAZIM KURALLARINA GÖRE YAZILMASI
6- TEZİN YAZIM KURALLARINA GÖRE YAZILMASI
7- TEZİN YAZIM KURALLARINA GÖRE YAZILMASI
8- TEZİN YAZIM KURALLARINA GÖRE YAZILMASI
9- TEZ VERİLERİNİN İSTATİSTİKLERİNİN YAPILMASI
10- TEZ İÇİN SONUÇ YORUMLAMA
11- TEZ İÇİN SONUÇ YORUMLAMA
12- TEZİN YAYINA HAZIRLANMASI
13- TEZİN YAYINA HAZIRLANMASI
14- TEZİN YAYINA HAZIRLANMASI
15-
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Tez çalışması için literatür taramanın nasıl yapıldığının öğrenilmesi.
2- Literatür taraması sonrası tez konusuna karar verilmesi
3- Tezin alt başlıklarının belirlenirken sınırların oluşturulması
4- Tezin yazımında uyulması gereken kurallar
5- Tez çalışmasında veri istatistiğinin nasıl yapıldığı ve sonuçların nasıl yorumlanması gerektiği
6- Tezin yayına hazırlanması ve aşamaları
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1-
2-
3-
4-
5-
6-
7-
8-
9-
10-
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 0 0 0
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 0 0 0
Ödevler 0 0 0
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 0 0 0
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 13 24 312
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 0 0 0
Araştırma 13 24 312
Toplam iş yükü     624
AKTS     25.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 100
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   100
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı
Yardımcı Kaynaklar

Ders ile ilgili dosyalar