Giriş | English

Yüksek Lisans > Sosyal Bilimler Enstitüsü > Felsefe (yüksek Lisans) > THESIS STUDIES 2
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
THESIS STUDIES 2 İkinci düzey ECO 813 3 25.00 25.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri Ders dönemini tamamlamış olmak
Eğitimin dili İngilizce
Koordinatör PROF. DR. HAYRİYE ATİK
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı Prof. Dr. Ekrem ERDEM, Doç. Dr. Halil ALTINTAŞ, Yrd. Doç. Dr. Cüneyt DUMRUL, Yrd. Doç. Dr. Melike DEDEOĞLU, Prof. Dr. Faik BİLGİLİ, Yrd. Doç. Dr. Aytekin ALTIPARMAK, Yrd. Doç. Dr. Eyyup ECEVİT, Prof. Dr. Nisfet UZAY, Prof. Dr. Hayriye ATİK, Prof. Dr. Rıfat YILDIZ, Doç. Dr. Ferit KULA, Doç. Dr. Oğuzhan TÜRKER
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı Yok
Dersin veriliş şekli Yüz yüze görüşme
Dersin amacı Öğrencilerin tez yazım sürecinde danışmanlık yapmak ve yol göstermek.
Dersin tanımı Tez aşamasındaki öğrencilerin çalışmalarını paylaştıkları ve tezlerini tamamladıkları bir derstir.

Dersin içeriği
1- Determining the thesis topic
2- Preliminary research of the thesis
3- Preliminary research of the thesis
4- Feedback on preliminary findings
5- Determining the content of the thesis
6- Research
7- Research
8- Research
9- Research
10- Research
11- Submission of the first draft of the thesis
12- Feedback on the draft
13- Thesis studies
14- Thesis studies
15- Thesis studies
16- Thesis studies
17- Submission of the final thesis
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Tez çalışmasını bitirmek
2- Yazılı ve sözlü sunum becerisi
3- Akademik araştırmaların paylaşılması
4- Kaynak tarama tekniklerini öğrenir
5- Araştırma yöntemlerini öğrenir
6- Bilimsel etik ilkelerini öğrenir
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Felsefe tarihi ve disiplinleri ile ilgili yeterli bilgiye sahiptir
2- Felsefe eğitiminin evrensel ve toplumsal boyutlardaki etkileri konusunda farkındalığa sahiptir
3- Çağdaş felsefe konuları ve çağın kültürel sorunları hakkında bilgi sahibidir
4- Felsefedeki problemleri saptama, tanımlama, tartışma ve çözüm üretme becerisine sahiptir
5- Türkçe ve yabancı kaynakları etkin bir biçimde kullanma becerisine sahiptir
6- Literatür tarama, metin okuma, yazma ve yorumlama becerisine sahiptir
7- Disiplinlerarası okuma ve bu okuduklarını çözümleme becerisine sahiptir
8- Eleştirel düşünme ve sorgulama becerisine sahiptir
9- Felsefe alanında edindiği bilgileri eğitim-öğretim, araştırma ve topluma hizmet alanlarında kullanır
10- Felsefe alanında edindiği bilgi ve becerileri güncel olayları ele alırken değerlendirir
11- Yaşam boyu öğrenme bilinciyle, felsefe, sanat, bilim ve teknolojideki gelişmeleri izleme alışkanlığı edinir
12- Bireysel olarak ve bir grup içerisinde etkin biçimde çalışır
13- Kültürel, sosyal, etik, estetik ve politik problemlerin ortaya konmasına ilişkin uygun kavramlaştırma yollarını bulur
14- Etik değerleri gözeterek sorumluluk bilinci geliştirir
15- Felsefi literatüre katkıda bulunur
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 4 56
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 14 12 168
Ödevler 0 0 0
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 0 0 0
Proje (Yarıyıl ödevi) 1 200 200
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 0 0 0
Araştırma 1 200 200
Toplam iş yükü     624
AKTS     25.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 0 0
Kısa sınav 0 0
Ödev 1 100
Yarıyıl içi toplam   100
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   0
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   0
Genel toplam   0

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı -
Yardımcı Kaynaklar -

Ders ile ilgili dosyalar