Dersin adı |
Dersin seviyesi |
Dersin kodu |
Dersin tipi |
Dersin dönemi |
Yerel kredi |
AKTS kredisi |
Ders bilgileri |
THESIS STUDIES 2 |
İkinci düzey |
ECO 813 |
|
3 |
25.00 |
25.00 |
Yazdır |
Ön koşul dersleri
|
Ders dönemini tamamlamış olmak
|
Eğitimin dili
|
İngilizce
|
Koordinatör
|
PROF. DR. HAYRİYE ATİK
|
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı
|
Prof. Dr. Ekrem ERDEM, Doç. Dr. Halil ALTINTAŞ, Yrd. Doç. Dr. Cüneyt DUMRUL, Yrd. Doç. Dr. Melike DEDEOĞLU, Prof. Dr. Faik BİLGİLİ, Yrd. Doç. Dr. Aytekin ALTIPARMAK, Yrd. Doç. Dr. Eyyup ECEVİT, Prof. Dr. Nisfet UZAY, Prof. Dr. Hayriye ATİK, Prof. Dr. Rıfat YILDIZ, Doç. Dr. Ferit KULA, Doç. Dr. Oğuzhan TÜRKER
|
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı
|
Yok
|
Dersin veriliş şekli
|
Yüz yüze görüşme
|
Dersin amacı
|
Öğrencilerin tez yazım sürecinde danışmanlık yapmak ve yol göstermek.
|
Dersin tanımı
|
Tez aşamasındaki öğrencilerin çalışmalarını paylaştıkları ve tezlerini tamamladıkları bir derstir.
|
1- |
Determining the thesis topic
|
2- |
Preliminary research of the thesis
|
3- |
Preliminary research of the thesis
|
4- |
Feedback on preliminary findings
|
5- |
Determining the content of the thesis
|
6- |
Research
|
7- |
Research
|
8- |
Research
|
9- |
Research
|
10- |
Research
|
11- |
Submission of the first draft of the thesis
|
12- |
Feedback on the draft
|
13- |
Thesis studies
|
14- |
Thesis studies
|
15- |
Thesis studies
|
16- |
Thesis studies
|
17- |
Submission of the final thesis
|
18- |
|
19- |
|
20- |
|
1- |
Tez çalışmasını bitirmek
|
2- |
Yazılı ve sözlü sunum becerisi
|
3- |
Akademik araştırmaların paylaşılması
|
4- |
Kaynak tarama tekniklerini öğrenir
|
5- |
Araştırma yöntemlerini öğrenir
|
6- |
Bilimsel etik ilkelerini öğrenir
|
7- |
|
8- |
|
9- |
|
10- |
|
*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
|
1- |
Felsefe tarihi ve disiplinleri ile ilgili yeterli bilgiye sahiptir
|
|
2- |
Felsefe eğitiminin evrensel ve toplumsal boyutlardaki etkileri konusunda farkındalığa sahiptir
|
|
3- |
Çağdaş felsefe konuları ve çağın kültürel sorunları hakkında bilgi sahibidir
|
|
4- |
Felsefedeki problemleri saptama, tanımlama, tartışma ve çözüm üretme becerisine sahiptir
|
|
5- |
Türkçe ve yabancı kaynakları etkin bir biçimde kullanma becerisine sahiptir
|
|
6- |
Literatür tarama, metin okuma, yazma ve yorumlama becerisine sahiptir
|
|
7- |
Disiplinlerarası okuma ve bu okuduklarını çözümleme becerisine sahiptir
|
|
8- |
Eleştirel düşünme ve sorgulama becerisine sahiptir
|
|
9- |
Felsefe alanında edindiği bilgileri eğitim-öğretim, araştırma ve topluma hizmet alanlarında kullanır
|
|
10- |
Felsefe alanında edindiği bilgi ve becerileri güncel olayları ele alırken değerlendirir
|
|
11- |
Yaşam boyu öğrenme bilinciyle, felsefe, sanat, bilim ve teknolojideki gelişmeleri izleme alışkanlığı edinir
|
|
12- |
Bireysel olarak ve bir grup içerisinde etkin biçimde çalışır
|
|
13- |
Kültürel, sosyal, etik, estetik ve politik problemlerin ortaya konmasına ilişkin uygun kavramlaştırma yollarını bulur
|
|
14- |
Etik değerleri gözeterek sorumluluk bilinci geliştirir
|
|
15- |
Felsefi literatüre katkıda bulunur
|
|
16- |
|
|
17- |
|
|
18- |
|
|
19- |
|
|
20- |
|
|
21- |
|
|
22- |
|
|
23- |
|
|
24- |
|
|
25- |
|
|
26- |
|
|
27- |
|
|
28- |
|
|
29- |
|
|
30- |
|
|
31- |
|
|
32- |
|
|
33- |
|
|
34- |
|
|
35- |
|
|
36- |
|
|
37- |
|
|
38- |
|
|
39- |
|
|
40- |
|
|
41- |
|
|
42- |
|
|
43- |
|
|
44- |
|
|
45- |
|
|
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder |
Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
|
|
Sayısı
|
Süresi (saat)
|
Sayı*Süre (saat)
|
Yüz yüze eğitim
|
14
|
4
|
56
|
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme)
|
14
|
12
|
168
|
Ödevler
|
0
|
0
|
0
|
Sunum / Seminer hazırlama
|
0
|
0
|
0
|
Kısa sınavlar
|
0
|
0
|
0
|
Ara sınavlara hazırlık
|
0
|
0
|
0
|
Ara sınavlar
|
0
|
0
|
0
|
Proje (Yarıyıl ödevi)
|
1
|
200
|
200
|
Laboratuvar
|
0
|
0
|
0
|
Arazi çalışması
|
0
|
0
|
0
|
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık
|
0
|
0
|
0
|
Yarıyıl sonu sınavı
|
0
|
0
|
0
|
Araştırma
|
1
|
200
|
200
|
Toplam iş yükü
|
|
|
624
|
AKTS
|
|
|
25.00
|
Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
|
Yarıyıl içi değerlendirme
|
Sayısı
|
Katkı Yüzdesi
|
Ara sınav
|
0
|
0
|
Kısa sınav
|
0
|
0
|
Ödev
|
1
|
100
|
Yarıyıl içi toplam
|
|
100
|
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı
|
|
0
|
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı
|
|
0
|
Genel toplam
|
|
0
|
Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
|
Ders kitabı
|
-
|
Yardımcı Kaynaklar
|
-
|
|