Giriş | English

Yüksek Lisans > Fen Bilimleri Enstitüsü > Matematik (y.l.) > TEZ DANIŞMANLIĞI 1
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
TEZ DANIŞMANLIĞI 1 İkinci düzey MAT 721 Zorunlu 1 2.00 2.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri Yok
Eğitimin dili Türkçe
Koordinatör DOÇ. DR. EMİN AYGÜN
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı Tüm öğretim üyeleri
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı Yok
Dersin veriliş şekli Yüz yüze
Dersin amacı Dersin amacı , öğrencilere bilimsel araştırma yapmaya hazırlık için, literatür tarama yapmayı, bilgileri toparlama ve yorumlama yapmayı öğretmektir.
Dersin tanımı Yüksek Lisans tez çalışmalarına hazırlık.

Dersin içeriği
1- Tez çalışmalarına hazırlık
2- Tez çalışmalarına hazırlık
3- Tez çalışmalarına hazırlık
4- Tez çalışmalarına hazırlık
5- Tez çalışmalarına hazırlık
6- Tez çalışmalarına hazırlık
7- Tez çalışmalarına hazırlık
8- Tez çalışmalarına hazırlık
9- Tez çalışmalarına hazırlık
10- Tez çalışmalarına hazırlık
11- Tez çalışmalarına hazırlık
12- Tez çalışmalarına hazırlık
13- Tez çalışmalarına hazırlık
14- Tez çalışmalarına hazırlık
15- Tez çalışmalarına hazırlık
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Araştırma metotlarını öğrenme
2- Tez konusu araştırma yeteneğini geliştirmek hazırlık yapma
3- Tez yazımında referans kullanmayı ve referans vermeyi öğrenmek
4- Tez yazımında özet ve sonuç yazımını öğrenmek
5- Kendi sahası ile ilgili bilgileri farklı yöntemlerle ifade etme yeteneği kazanmak
6- Tez yazımında kullanabilecekleri bilgisayar programlarını kullanmaya yöneltmek
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Lisans düzeyinde alınan matematik eğitimi temelinde bilgi birikimini belirli bir düzeyde geliştirebilme
2- Alanında edindikleri teorik ve pratik bilgileri kullanabilme
3- Alanında sahip olduğu bilgileri farklı disiplinlerdeki bilgilerle bütünleştirerek çalışmalarında kullanbilme
4- Matematik alanında güncel gelişmeleri ve kendi araştırmalarını, kendi alanında ve alanı dışında çalışan araştırmacılara yazılı, sözlü ve görsel olarak aktarabilme
5- Yaptığı çalışmalarda, konusuyla ilgili verilerin derlenmesi,düzenlenmesi, yorumlanması ve kullanılması aşamalarında toplumsal ve bilimsel etik değerlere saygı göstermesi
6- Kendi alanında veya diğer disiplinlerde bilgiye ulaşma yöntemlerini etkin ve etik değerlere uygun olarak kullanabilme.
7- Matematiksel bilgi birikimini teknolojide etkin ve vereimli bir şekilde kullanabilme
8- Alanı ile ilgili ulusal ve uluslararası bilimsel toplantılara katılarak bilgi paylaşımında bulunabilme
9- Alanında karşılaştığı yeni bir bilgiyi eleştirel yaklaşımlarla değerlendirerek anlayabilme ve yorumlayabilme
10-
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 1 14
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 2 3 6
Ödevler 4 3 12
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 0 0 0
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 0 0 0
Araştırma 4 4 16
Toplam iş yükü     48
AKTS     2.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 0 0
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   0
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   0
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   100
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı İlgili kitap ve makaleler.
Yardımcı Kaynaklar İlgili kitap ve makaleler.

Ders ile ilgili dosyalar