1- |
Ticaretin değişen kuralları ve E-Ticaret (Ticarette elektronikleşmeyle nelerin değişirken nelerin sabit kaldığı bu konu kapsamında ele alınmaktadır.)
|
2- |
E-Ticaretin Temel Unsurları (E-işletme, E-uygulama ve E-devlet konuları E-ticaret kapsamında işlenmektedir.)
|
3- |
E-Ticarette İş Modelleri (B2B, B2C, C2B, C2C, G2B, G2C, P2P ve yeni C2B modelleri)
|
4- |
E-Ticarette İş Modelleri (Sanal pazar yerleri, sanal aracılar, dikey siteler, affiliate programlar, özel alışveriş siteleri, fırsat siteleri gibi e-ticaret sitesi modelleri)
|
5- |
E-Ticaret Sitesinde Altyapı (ödeme, lojistik ve güvenlik gibi e-ticaret sitesinde olması gereken alt yapılar)
|
6- |
E-Ticaret Sitesinde Altyapı (Yazılım ve donanım alt yapısı)
|
7- |
Meta Reklamcılığına Giriş - Hesap Kurulumları ve Entegrasyon
|
8- |
Reklam Hazırlığı Süreci - Kampanya Türleri - Reklam Optimizasyonu
|
9- |
Google Ads Reklamcılığına Giriş - Hesap Kurulumları ve Entegrasyon
|
10- |
Reklam Hazırlığı Süreci - Kampanya Türleri - Reklam Optimizasyonu
|
11- |
Internet Üzerinde Stratejik Reklamcılık (Dijital reklamcılıkta sıklıkla kullanılan metrikler ve maliyet modelleri)
|
12- |
Veri Analizi ve Dijital Pazarlamada Kullanılan Temel Metrikler
|
13- |
Shopify ile E-Ticaret Sitesi Yapımı
|
14- |
Shopify Ürün Yönetimi ve Mağaza Ayarları
|
15- |
Etsy ve Trendyol ile E-Ticaret Sitesi Yapımı
|
16- |
Etsy ve Trendyol Ürün Yönetimi ve Mağaza Ayarları
|
17- |
|
18- |
|
19- |
|
20- |
|