Giriş | English

Yüksek Lisans > Sağlik Bilimleri Enstitüsü > Biyoistatistik (yükseklisans) > TEZ ÇALIŞMASI II
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
TEZ ÇALIŞMASI II İkinci düzey FZY 812 4 25.00 25.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri Ders dönemini tamamlamış olmak
Eğitimin dili Türkçe
Koordinatör PROF. DR. NURCAN DURSUN
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı Dr.Bekir Çoksevim
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı yok
Dersin veriliş şekli Literatür bilgilerinin yorumlanması ve uygulanması
Dersin amacı Tez için gerekli hem bilimsel hem de uygulama(pratik) nitelikli alt yapının sağlanması
Dersin tanımı Tez alanı ile ilgili olan özellikle uygulamaların doğru yapılamasıdır

Dersin içeriği
1- Literatürlerin güncellenmesi
2- Tez verilerinin istatistiğinin yapılması
3- Tez verilerinin istatistiğinin yapılması
4- 5- Tez için sonuçların yorumlanması
5- Tez için sonuçların yorumlanması
6- Tez için sonuçların yorumlanması
7- Tezin yayına hazırlanması
8- Tezin yayına hazırlanması
9- Tezin yayına hazırlanması
10- Tez sunumunun hazırlanması
11- Tezin yazımı
12- Tezin yazımı
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Tez için kaynak bulmanın öğrenilmesi
2- Tezin düzgün bir şekilde planlanmasın öğrenilmesi
3- Tez yazım kurallarının öğrenilmesi
4- Tez sonuçlarının yorumlanmasının öğrenilmesi
5- Tez verilerinin istatistiğinin yapılmasının öğrenilmesi
6- Tezin yayına hazırlanmasının öğrenilmesi
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- mesleki rol ve işlevlerini yerine getirmek için gerekli kuramsal ve uygulama bilgilerine sahiptir.
2- Mesleki etik ilke ve değerlere uygun davranır
3- Sunum ve aktarma becerisi kazanır,
4- Biyoistatistik Ana bilim alanında uzmanlık düzeyinde yeterli bilgi birikimine sahip olur,
5- Bilimsel bakışa sahip olur,
6- Bilimsel bir çalışmanın nasıl planlanıp yürütüleceğini öğrenir,
7- Saha çalışmalarında bilgi, görgü ve beceri kazanır
8- Bilimsel yenilikleri takip eder,
9- Bağımsız çalışma ve işbirliği yapabilme becerisine sahip olur,
10- Sorgulayıcı, araştırıcı ve gözlemci niteliklere sahip olur,
11- Karşılaşılan sorunlara çözümsel bakış açısı kazanır,
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 1 40 40
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 0 0 0
Ödevler 0 0 0
Sunum / Seminer hazırlama 2 20 40
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 1 2 2
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 4 35 140
Yarıyıl sonu sınavı 1 2 2
Araştırma 8 50 400
Toplam iş yükü     624
AKTS     25.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 30
Kısa sınav 0 0
Ödev 1 10
Yarıyıl içi toplam   40
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı
Yardımcı Kaynaklar

Ders ile ilgili dosyalar