Giriş | English

Doktora > Sağlik Bilimleri Enstitüsü > Fizyoloji (doktora) > TEZ ÇALIŞMASI II
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
TEZ ÇALIŞMASI II Üçüncü düzey FZY 812 Zorunlu 4 25.00 25.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri Ders dönemini tamamlamış olmak
Eğitimin dili Türkçe
Koordinatör PROF. DR. NURCAN DURSUN
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı Dr.Bekir Çoksevim
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı yok
Dersin veriliş şekli Literatür bilgilerinin yorumlanması ve uygulanması
Dersin amacı Tez için gerekli hem bilimsel hem de uygulama(pratik) nitelikli alt yapının sağlanması
Dersin tanımı Tez alanı ile ilgili olan özellikle uygulamaların doğru yapılamasıdır

Dersin içeriği
1- Literatürlerin güncellenmesi
2- Tez verilerinin istatistiğinin yapılması
3- Tez verilerinin istatistiğinin yapılması
4- 5- Tez için sonuçların yorumlanması
5- Tez için sonuçların yorumlanması
6- Tez için sonuçların yorumlanması
7- Tezin yayına hazırlanması
8- Tezin yayına hazırlanması
9- Tezin yayına hazırlanması
10- Tez sunumunun hazırlanması
11- Tezin yazımı
12- Tezin yazımı
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Tez için kaynak bulmanın öğrenilmesi
2- Tezin düzgün bir şekilde planlanmasın öğrenilmesi
3- Tez yazım kurallarının öğrenilmesi
4- Tez sonuçlarının yorumlanmasının öğrenilmesi
5- Tez verilerinin istatistiğinin yapılmasının öğrenilmesi
6- Tezin yayına hazırlanmasının öğrenilmesi
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Fizyoloji bilgisini üst düzeyde kullanarak fizyoloji ile ilgili hipotezleri kurma, çözme ve geliştirebilme.
2- Fizyoloji alanına yenilik getiren bir düşünce, bilimsel yöntem, tasarım veya uygulama geliştirebilme ya da bilinen bir düşünce, yöntem, tasarım ve uygulamayı fizyoloji alanına uygulayabilme.
3- Fizyoloji ile ilgili özgün bir araştırma sürecini uygun teknolojileri kullanarak tasarlayabilme, uygulayabilme, sonuçlandırabilme ve yönetebilme.
4- Fizyoloji alanında en yeni bilgilere ulaşabilme ve bunları sistemli bir biçimde değerlendirebilme.
5- Fizyoloji alanında gerçekleştirdiği akademik çalışmaların sonuçlarını saygın yurtiçi ve yurtdışı akademik ortamlarda sunabilme ve yayınlayabilme
6- Bilimsel, teknolojik, sosyal ve kültürel gelişmeleri değerlendirebilme ve bilimsel tarafsızlık ve etik sorumluluk bilinciyle topluma aktarabilme.
7- Fizyoloji alanındaki fikirlerin ve gelişmelerin eleştirel analizini, sentezini ve değerlendirmesini yapabilme
8- Kendi alanı, diğer tıp alanlarında çalışanlar ve daha geniş bilimsel ve sosyal topluluklarla yazılı ve sözlü iletişim kurma, işbirliği yapma, görüşlerini savunabilme.
9- Özgün ve disiplinler arası sorunların çözümlenmesini gerektiren ortamlarda liderlik yapabilme
10-
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 1 40 40
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 0 0 0
Ödevler 0 0 0
Sunum / Seminer hazırlama 2 20 40
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 1 2 2
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 4 35 140
Yarıyıl sonu sınavı 1 2 2
Araştırma 8 50 400
Toplam iş yükü     624
AKTS     25.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 30
Kısa sınav 0 0
Ödev 1 10
Yarıyıl içi toplam   40
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı
Yardımcı Kaynaklar

Ders ile ilgili dosyalar