1- |
Eğitimde kullanılan ölçme araçları ve özellikleri
|
2- |
Geleneksel yaklaşımlara dayalı araçlar: Yazılı sınavlar
|
3- |
Geleneksel yaklaşımlara dayalı araçlar: Kısa cevaplı sınavlar, doğru-yanlış tipi testler
|
4- |
Geleneksel yaklaşımlara dayalı araçlar: Çoktan seçmeli testler
|
5- |
Geleneksel yaklaşımlara dayalı araçlar: Eşleştirmeli testler, sözlü yoklamalar
|
6- |
Öğrenciyi çok yönlü tanımaya dönük araçlar: Gözlem
|
7- |
Öğrenciyi çok yönlü tanımaya dönük araçlar: Görüşme
|
8- |
Öğrenciyi çok yönlü tanımaya dönük araçlar: Performans değerlendirme, öğrenci ürün dosyası
|
9- |
Öğrenciyi çok yönlü tanımaya dönük araçlar: Araştırma kâğıtları, araştırma projeleri
|
10- |
Öğrenciyi çok yönlü tanımaya dönük araçlar: Akran değerlendirmesi
|
11- |
Öğrenciyi çok yönlü tanımaya dönük araçlar: Öz değerlendirme
|
12- |
Öğrenciyi çok yönlü tanımaya dönük araçlar: Tutum ölçekleri
|
13- |
Öğrenme çıktılarının değerlendirilmesi ve dikkat edilecek hususlar
|
14- |
Not verme
|
15- |
|
16- |
|
17- |
|
18- |
|
19- |
|
20- |
|