1- |
Proje Kategorisi ve konusu; belirlenen konu doğrultusunda sorun / fırsat analizi
|
2- |
Araştırma (Kurum analizi; SWOT, PEST, rekâbet, risk analizleri; medyadaki durum; daha önce yapılmış olan iletişim çalışmaları; rakiplerin yapmış olduğu iletişim çalışmaları; konu ile alakalı ikincil veri araştırması)
|
3- |
Araştırma (Konu ile alakalı birincil veri araştırması; araştırma tekniği; araştırmanın analizi; mevcut durum tespiti)
|
4- |
Planlama (Hedeflerin ve amaçların belirlenmesi; kurum/organizasyon konumlandırması; hedef kitlenin analizi)
|
5- |
Planlama (Mesaj stratejisi, iletişim stratejisi, kreatif strateji; proje takvimi; bütçe)
|
6- |
Uygulama (İletişim stratejisine uygun kreatif uygulamaların ve eventlerin yer aldığı plan; detaylandırılmış faaliyet takvimi)
|
7- |
Uygulama (İletişim stratejisine uygun kreatif uygulamaların ve eventlerin yer aldığı plan; detaylandırılmış faaliyet takvimi)
|
8- |
Ölçme ve değerlendirme (Hedef kitledeki algıyı ve medyadaki yansımaları hangi araç ve tekniklerin kullanılarak ölçüleceğinin muhteviyatını barındıran bir ölçme ve değerlendirme planı)
|
9- |
Danışmana projeye ait Powerpoint ya da Word dokümanı formatında hazırlanmış dosyanın teslimatı
|
10- |
Metin Hazırlama (Proje özeti, basın bültenleri, davetiye ve projede yer alan yazılı diğer belgeler)
|
11- |
Tasarım (Uygulama aşamasında belirtilen unsurlara ait görseller)
|
12- |
Tasarım (Proje Kitapçığı)
|
13- |
Tasarım (135x190x14mm ebadındaki standart DVD kutusu cover)
|
14- |
Danışmana teslimat (Proje kitapçığı + Proje DVD''si)
|
15- |
|
16- |
|
17- |
|
18- |
|
19- |
|
20- |
|