Giriş | English

 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
TEZ ÇALIŞMASI 2 MLY 712 4 25.00 25.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri Ders dönemini tamamlamış olmak
Eğitimin dili Türkçe
Koordinatör DR. ÖĞR. ÜYESİ KADİR AYYILDIRIM
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı Bölüm öğretim üyeleri
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı -
Dersin veriliş şekli Tez danişmanı ile periyodik görüşme
Dersin amacı Öğrencilere bağımsız araştırma yapma, sonuçları yorumlama ve yayınlama becerisi kazandırmak
Dersin tanımı Tez yazım sürecinde öğrencilere tez konusunun belirlenmesi, tez önerisinin hazırlanması, araştırma sürecinde ortaya çıkan sorunların çözümünde danışmanlık yapmaktır.

Dersin içeriği
1- Tez hazırlama sürecine devam edilmesi, nihai yazım ve kontrol aşamaları
2- Tez hazırlama sürecine devam edilmesi, nihai yazım ve kontrol aşamaları
3- Tez hazırlama sürecine devam edilmesi, nihai yazım ve kontrol aşamaları
4- Tez hazırlama sürecine devam edilmesi, nihai yazım ve kontrol aşamaları
5- Tez hazırlama sürecine devam edilmesi, nihai yazım ve kontrol aşamaları
6- Tez hazırlama sürecine devam edilmesi, nihai yazım ve kontrol aşamaları
7- Tez hazırlama sürecine devam edilmesi, nihai yazım ve kontrol aşamaları
8- Tez hazırlama sürecine devam edilmesi, nihai yazım ve kontrol aşamaları
9- Tez hazırlama sürecine devam edilmesi, nihai yazım ve kontrol aşamaları
10- Tez hazırlama sürecine devam edilmesi, nihai yazım ve kontrol aşamaları
11- Tez hazırlama sürecine devam edilmesi, nihai yazım ve kontrol aşamaları
12- Tez hazırlama sürecine devam edilmesi, nihai yazım ve kontrol aşamaları
13- Tez hazırlama sürecine devam edilmesi, nihai yazım ve kontrol aşamaları
14- Tez hazırlama sürecine devam edilmesi, nihai yazım ve kontrol aşamaları
15-
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Bağımsız olarak bir bilimsel problemin formüle edilmesi
2- Araştırma alanı ile ilgili sistematik ve metodolojik olarak verilerin elde edilmesi
3- Veri tabalnlarının kullanılarak bilgi kaynaklarına ulaşabilme
4- Bilimsel etik kriterlere uygun çalışma yapabilme
5- Bilimsel araştırma sürecinin tatbik edilmesi
6- Yazılı ve sözlü sunum becerisi kazanma
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1-
2-
3-
4-
5-
6-
7-
8-
9-
10-
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 2 28
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 14 1 14
Ödevler 0 0 0
Sunum / Seminer hazırlama 1 10 10
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 0 0 0
Proje (Yarıyıl ödevi) 1 10 10
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 0 0 0
Araştırma 14 40 560
Toplam iş yükü     622
AKTS     25.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 0 0
Kısa sınav 0 0
Ödev 1 100
Yarıyıl içi toplam   100
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   100
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   0
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı İlgili makale ve kitaplar
Yardımcı Kaynaklar SBE Lisansüstü Tez Önerisi ve Yazma Yönergesi

Ders ile ilgili dosyalar