Giriş | English

Lisans > Adalet Meslek Yüksekokulu > Adalet > YABANCI DİL-II
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
YABANCI DİL-II Birinci düzey ADA 120 Zorunlu 2 2.00 2.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri yok
Eğitimin dili İngilizce.
Koordinatör ÖĞRETİM GÖREVLİSİ ÖMER ERDOĞAN
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı ERUZEM
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı ERUZEM
Dersin veriliş şekli Uzaktan
Dersin amacı Öğrencilere orta düzeyde dört ana İngilizce becerisinin(okuma, yazma, dinleme ve konuşma) aktif bir şekilde kullanımını kazandırma.
Dersin tanımı Öğrencilerimiz dört temel dil becerisini kullanarak kendilerini orta düzeyde cümlelerle ifade ederler.

Dersin içeriği
1- Şimdiki zamanın gelecek zaman ifadesi olarak kullanılması.
2- Yakın geçmiş zaman ve yakın geçmiş zamanın hikayesi.
3- Tanımlıklar (Articles)
4- Dönüşlü zamirler.
5- Geniş zaman ve geçmiş zamandaki alışkanlıkların kıyaslanması.
6- Edilgen çatı.
7- Ara Sınav
8- Zaman cümleciklerinin kullanımı.
9- Dolaylı Anlatım.
10- Nicelik sıfatları.
11- İlgi cümlecikleri.
12- Mastar ve -ing çekimleri.
13- Sıfatların ve zarfların kullanımı.
14- Yarıyıl sonu sınavı.
15-
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Şimdiki zamanı gelecek zaman ifadesi olarak kullanabilir.
2- Yakın geçmiş zaman ve yakın geçmiş zamanın hikayesini ayırt eder ve cümle içerisinde kullanabilir.
3- Belirli ve belirsiz tanımlıkları ayırt eder ve kullanabilir.
4- Dönüşlü zamirleri cümle içerisinde kullanabilir.
5- Geniş zamanda ve geçmiş zamanda alışkanlıklarından bahsedebilir.
6- Tüm zamanlarda edilgen çatıyı kullanabilir.
7- When, while, until gibi zaman cümleciklerini kullanabilir.
8- Konuşmaları aktarabilir.
9- Nicelik sıfatlarını kullanabilir ve İlgi cümlecikleri ile cümleler kurabilir.
10- Sıfat ve zarfları ayırt ederek cümle içerisinde kullanabilir.

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Dersin kavramlarını bilme
2- Dersin mesleki eğitime katkısı
3- Genel hukuk dersleri içinde yeri
4- Uygulamada dersin konu ve kavramları ile karşılaşma
5- Sorunlara çözüm bulabilme
6- Mantıklı ve tutarlı düşünmeye etkisi
7- İşyerindeki yapacağı işe katkısı
8- Bir üst öğrenime geçişte katkısı
9- Kriz dönemlerinde nasıl davranacağını bilmeye etkisi
10- İnsan ilişkilerinde tutarlı olmaya etkisi
11- Mesleki kariyerinde başarıya etkisi
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 12 2 24
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 5 1 5
Ödevler 2 2 4
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 1 5 5
Ara sınavlar 1 2 2
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 1 10 10
Yarıyıl sonu sınavı 1 2 2
Araştırma 0 0 0
Toplam iş yükü     52
AKTS     2.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 20
Kısa sınav 10 15
Ödev 10 5
Yarıyıl içi toplam   40
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı New English File Intermediate Student Book, Workbook.
Yardımcı Kaynaklar Readers Level 5 & Level 6

Ders ile ilgili dosyalar