1- |
Halkla ilişkiler ve çevre etkileşimi kapsamında yapılabilecek uygulamaların çeşitliliğini fark etme.
|
2- |
Basınla ilişkiler uygulama alanı: Basın bildirisi, basın açıklaması, basın toplantısı ilke ve kuralları
|
3- |
Basınla ilişkiler uygulama alanı: Basın gezisi.
|
4- |
Çalışanlarla ilişkiler uygulama alanı
|
5- |
Pazarlama Amaçlı Halkla İlişkiler (MPR) kapsamında yapılan uygulamalar.
|
6- |
Kurumsal Halkla İlişkiler uygulama alanı: Kurumsal reklamcılık.
|
7- |
Kurumsal Halkla İlişkiler uygulama alanı: Kurumsal kimlik çalışmaları; kurum felsefesi.
|
8- |
Kurumsal Halkla İlişkiler uygulama alanı: Kurumsal kimlik çalışmaları; kurumsal dizayn, kurumsal davranıj,kurumsal imaj.
|
9- |
Etkinlik yönetimi kapsamında uygulamalar: Fuarcılık.
|
10- |
Etkinlik yönetimi kapsamında uygulamalar: Sponsorluk.
|
11- |
Etkinlik yönetimi kapsamında uygulamalar: Kongre ve sergi organizasyonları.
|
12- |
İtibar yönetimi uygulamaları.
|
13- |
Kriz yönetimi uygulamaları.
|
14- |
Gündem yönetimi uygulamaları.
|
15- |
Lobicilik
|
16- |
Genel Değerlendirme
|
17- |
|
18- |
|
19- |
|
20- |
|