Giriş | English

Doktora > Sosyal Bilimler Enstitüsü > Asya Çalişmalari (doktora) > BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR Üçüncü düzey Hİ 537 1 7.00 7.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri Yok
Eğitimin dili Türkçe
Koordinatör PROF. DR. EMEL TANYERİ MAZICI
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı YRD.DOÇ. DR. EMEL TANYERİ
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı Yok
Dersin veriliş şekli Yüzyüze/konferans
Dersin amacı Kurum ve hedef kitle arasında uzun vadeli ve sağlam ilişkilerin yönetilmesi noktasında pazarlama araçlarının bir bütün olarak geliştirilmesini sağlayan yöntem ve stratejilerin değerlendirilmesi amaçlanır.
Dersin tanımı Pazarlama araçlarının bir bütün olarak stratejik planlama süreci içerisinde ele alınmasını sağlayan yüksek lisans dersidir.

Dersin içeriği
1- Pazarlamanın dönemsel süreçleri ve postmodern pazarlama
2- Dönemsel ayırt edici açılımlar ve modeller
3- Tüketim kültürü ve tüketici açılımlarının bütünleşik pazarlama perspektifinden incelenmesi (psikolojik, sosyal, kültürel, ekonomik, teknolojik açılımlar)
4- Tüketim kültürü ve tüketici açılımlarının bütünleşik pazarlama perspektifinden incelenmesi (psikolojik, sosyal, kültürel, ekonomik, teknolojik açılımlar)
5- Marka ve sembolik tüketim
6- Marka ve sembolik tüketim
7- Bütünleşik pazarlama iletişim sürecinin ayırt edici koşulları
8- Ara sınav
9- Bütünleşik Pazarlama İletişimi ve Tutundurma Karmasının Uyumlaştırılması
10- Bütünleşik Pazarlama İletişimi ve Tutundurma Karmasının Uyumlaştırılması
11- Bütünleşik Pazarlama İletişimi ve Güncel Uygulamalar
12- Bütünleşik Pazarlama İletişimi ve Güncel Uygulamalar/Sorunlar/Öneriler
13- Genel Değerlendirme
14- Yıl Sonu Sınavı
15-
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Bütünleşik pazarlama iletişimi ve tüketici algılarını ortak noktada şekillendirebilmenin değerini kavramak
2- Kurumun iletişim stratejilerinde bütünleşik pazarlama iletişimi faaliyetlerine yer vermenin gerekliliğini anlamak
3- Bütünleşik pazarlama iletişiminin iletişimsel eylem planları içerisine ne şekilde dağıtılabileceğini analiz edebilmek
4- Bütünleşik pazarlama iletişim süreci ve dönemsel gelişmeler adına öneriler geliştirebilmek
5- Pazarlama iletişimi sürecinden bütünleşik pazarlama iletişimi sürecine geçiş sürecinin nedenlerini kavrayabilmek
6- Bütünleşik pazarlama iletişimi içerisinde halkla ilişkilerin önemini kavrayabilmek
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1-
2-
3-
4-
5-
6-
7-
8-
9-
10-
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 12 3 36
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 12 3 36
Ödevler 10 3 30
Sunum / Seminer hazırlama 4 5 20
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 1 10 10
Ara sınavlar 1 1 1
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 1 20 20
Araştırma 1 1 1
Toplam iş yükü     154
AKTS     6.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 40
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   40
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı Çağdaş Dünyanın Yeni Kuramları-Krishan Kumar Bütünleşik Pazarlama İletişimi- İzzet Bozkurt Postmodern Pazarlama Yavuz Odabaşı Medya Gösterisi-Douglas Kellner
Yardımcı Kaynaklar Alanla ilgili çok sayıda özgün nitelik taşıyan yerli yabancı makaleler

Ders ile ilgili dosyalar