1- |
Pazarlamanın dönemsel süreçleri ve postmodern pazarlama
|
2- |
Dönemsel ayırt edici açılımlar ve modeller
|
3- |
Tüketim kültürü ve tüketici açılımlarının bütünleşik pazarlama perspektifinden incelenmesi (psikolojik, sosyal, kültürel, ekonomik, teknolojik açılımlar)
|
4- |
Tüketim kültürü ve tüketici açılımlarının bütünleşik pazarlama perspektifinden incelenmesi (psikolojik, sosyal, kültürel, ekonomik, teknolojik açılımlar)
|
5- |
Marka ve sembolik tüketim
|
6- |
Marka ve sembolik tüketim
|
7- |
Bütünleşik pazarlama iletişim sürecinin ayırt edici koşulları
|
8- |
Ara sınav
|
9- |
Bütünleşik Pazarlama İletişimi ve Tutundurma Karmasının Uyumlaştırılması
|
10- |
Bütünleşik Pazarlama İletişimi ve Tutundurma Karmasının Uyumlaştırılması
|
11- |
Bütünleşik Pazarlama İletişimi ve Güncel Uygulamalar
|
12- |
Bütünleşik Pazarlama İletişimi ve Güncel Uygulamalar/Sorunlar/Öneriler
|
13- |
Genel Değerlendirme
|
14- |
Yıl Sonu Sınavı
|
15- |
|
16- |
|
17- |
|
18- |
|
19- |
|
20- |
|