Giriş | English

Doktora > Fen Bilimleri Enstitüsü > Harita Mühendisliği (doktora) > TEZ ÇALIŞMASI 3
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
TEZ ÇALIŞMASI 3 Üçüncü düzey JFM 813 Zorunlu 3 25.00 25.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri -
Eğitimin dili Türkçe
Koordinatör DOÇ. DR. ÜMİT HALUK ATASEVER
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı Öğretim Üyeleri
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı -
Dersin veriliş şekli Yüz yüze
Dersin amacı Tez gelişim sürecini izlemek
Dersin tanımı Bu ders tez yazım sürecini izlemeyi amaçlamaktadır.

Dersin içeriği
1- Tez Yazımı ve Bilimsel Etik-I
2- Tez Yazımı ve Bilimsel Etik-II
3- Tez İzleme
4- Tez İzleme
5- Tez İzleme
6- Tez İzleme
7- Tez İzleme
8- Tez İzleme
9- Tez İzleme
10- Tez İzleme
11- Tez İzleme
12- Tez İzleme
13- Tez İzleme
14- Tez İzleme
15-
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Tez yazma tekniği ve bilimsel etik konusunda bilgi sağlar
2- -----
3- -----
4- -----
5- -----
6- -----
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Temel bilimleri, matematik ve mühendislik bilimlerini üst düzeyde anlar ve uygular.
2- Alanında en son gelişmeler dâhil olmak üzere genişlemesine ve derinlemesine bilgi sahibidir.
3- Bir alanda en yeni bilgilere ulaşır ve bunları kavrayarak araştırma yapabilmek için gerekli yöntem ve becerilerde üst düzeyde yeterliğe sahiptir.
4- Bilime veya teknolojiye yenilik getiren, yeni bir bilimsel yöntem veya teknolojik ürün/süreç geliştiren ya da bilinen bir yöntemi yeni bir alana uygulayan kapsamlı bir çalışma yapar.
5- Özgün bir araştırma sürecini bağımsız olarak algılar, tasarlar, uygulama ve sonuçlandırır; bu süreci yönetir.
6- Akademik çalışmalarının çıktılarını saygın akademik ortamlarda yayınlayarak bilim ve teknoloji literatürüne katkıda bulunur.
7- Bilimsel, teknolojik, sosyal ve kültürel gelişmeleri değerlendirme ve bilimsel tarafsızlık ve etik sorumluluk bilinciyle topluma aktarır.
8- Uzmanlık alanındaki fikirlerin ve gelişmelerin eleştirel analizini, sentezini ve değerlendirmesini yapar.
9- Uzmanlık alanında çalışanlarla ve daha geniş bilimsel ve sosyal topluluklarla yazılı ve sözlü etkin iletişim kurar, bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü C1 Genel Düzeyinde kullanarak ileri düzeyde yazılı, sözlü ve görsel iletişim kurar ve tartışır.
10-
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 0 0 0
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 0 0 0
Ödevler 0 0 0
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 0 0 0
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 0 0 0
Araştırma 14 45 630
Toplam iş yükü     630
AKTS     25.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 0 0
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   0
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   0
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   100
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı -----
Yardımcı Kaynaklar -----

Ders ile ilgili dosyalar