Giriş | English

Yüksek Lisans > Sağlik Bilimleri Enstitüsü > Fizyoloji (yüksek Lisans) > ANABİLİM DALI SEMİNERİ
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
ANABİLİM DALI SEMİNERİ İkinci düzey HAS 500 2 5.00 5.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri YOK
Eğitimin dili TÜRKÇE
Koordinatör PROF. DR. FEVZİYE ÇETİNKAYA
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı PROF. DR. OSMAN GÜNAY
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı YOK
Dersin veriliş şekli Eğitici ve öğrenciler tarafından seminer sunulması ve tartışma
Dersin amacı Yüksek lisans öğrencilerine Halk Sağlığı ile ilgili bir konuda seminer hazırlama ve sunma konularınd abeceri kazandırmak
Dersin tanımı Halk Sağlığı yüksek lisans öğrencilerinin almak zorunda olduğu ve öğrencileirn aktif katılımıyla gerçekleşen 3 kredilik bir derstir.

Dersin içeriği
1- Seminer dersinin amaçları, seminer hazırlamada dikkat edilmesi gereken hususlar
2- Sunum teknikleri
3- Eğiticinin seminer sunması
4- Öğrencilerin semimer sunması
5- Öğrencilerin semimer sunması
6- Öğrencilerin semimer sunması
7- Öğrencilerin semimer sunması
8- Öğrencilerin semimer sunması
9- Öğrencilerin semimer sunması
10- Öğrencilerin semimer sunması
11- Öğrencilerin semimer sunması
12- Öğrencilerin semimer sunması
13- Öğrencilerin semimer sunması
14- Öğrencilerin semimer sunması
15-
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Eğitimde görsel araç kullanmanın yararlarını açıklayabilecek
2- Sözlü ve sözsüz iletişimin önemini açıklayabilecek
3- Sunum sırasında dikkat edilmesi gereken hususları sayabilecek
4- Slayt hazırlamada dikkat edilmesi gereken hususları sayıp açıklayabilecek
5- Tekniğine uygun slayt hazırlayabilecek
6- Etkili sunum yapabilecek
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Fizyoloji bilim alanında uzmanlık düzeyinde yeterli güncel bilgi birikimine sahip olmak
2- Fizyoloji alanındaki güncel uygulamaları yapabilmek
3- Fizyoloji alanındaki yeni bilgilere ulaşabilmek, değerlendirebilmek ve uygulayabilmek
4- Bilimsel bakışa sahip olmak
5- İnsan ve hayvan etiği konusunda bilgi sahibi olma ve buna uygun davranmak
6- Bilimsel bir çalışmanın nasıl planlanıp yürütüleceğini öğrenmek
7- Araştırma laboratuvarında çalışabilecek bilgi, görgü ve beceri kazanmak
8- Bilimsel yenilikleri takip etmek
9- Bağımsız çalışma ve işbirliği yapabilme becerisine sahip olmak
10- Sorgulayıcı, araştırıcı ve gözlemci niteliklere sahip olmak
11- Karşılaşılan sorunlara çözümsel bakış açısı kazanmak
12- Sunum ve aktarma becerisi kazanmak
13- Yaşam boyu kendi kendine öğrenmenin önemini kavramak
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 2 28
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 0 0 0
Ödevler 0 0 0
Sunum / Seminer hazırlama 2 50 100
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 0 0 0
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 0 0 0
Araştırma 0 0 0
Toplam iş yükü     128
AKTS     5.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 0 0
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   0
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   0
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   100
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı
Yardımcı Kaynaklar

Ders ile ilgili dosyalar