Giriş | English

Yüksek Lisans > Sosyal Bilimler Enstitüsü > Gazetecilik (yüksek Lisans) > TEZ ÇALIŞMASI 1
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
TEZ ÇALIŞMASI 1 İkinci düzey GZT 711 Zorunlu 3 25.00 25.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri Yok
Eğitimin dili Türkçe
Koordinatör DOÇ. DR. FARUK TEMEL
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı Prof. Dr. Hamza Çakır, Doç. Dr. Mustafa Koçer, Yrd. Doç. Dr. Yaşar Zorlu, Yrd. Doç. Dr.Ebru Davulcu, Yrd. Doç. Dr.İbrahim Ethem bilici, Yrd. Doç. Dr. Ali Korkmaz
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı Yok
Dersin veriliş şekli Öğrenci Araştırması, Yüz yüze
Dersin amacı Tez ile ilgili çalışmaları yapmak, sonuçları değerlendirmek ve tezi yazmak
Dersin tanımı Tez ile ilgili araştırma ve çalışmaları yapmak, sonuçları elde etmek ve değerlendirmek, bulgularla birlikte tezi yazmak, tezi tartışmak

Dersin içeriği
1- Tez ile ilgili araştırma yapmak
2- Tez ile ilgili araştırma yapmak
3- Tez ile ilgili araştırma yapmak
4- Tez ile ilgili araştırma yapmak
5- Sonuçları elde etmek
6- Sonuçları elde etmek
7- Sonuçları elde etmek
8- Sonuçları elde etmek
9- Bulgularla birlikte tezi yazmak ve tezi tartışmak
10- Bulgularla birlikte tezi yazmak ve tezi tartışmak
11- Bulgularla birlikte tezi yazmak ve tezi tartışmak
12- Bulgularla birlikte tezi yazmak ve tezi tartışmak
13- Tez Çalışması Sunumu 1. hafta
14- Tez Çalışması Sunumu 1. hafta
15-
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Araştırma yapma yeteneğini kazanır
2- Verileri analiz edebilme, değerlendirebilme, deney yapma ve tasarlama becerisi
3- Akademik araştırmaların paylaşılması
4- Yazılı ve sözlü sunum becerisi
5- Bilimsel bir konuda kaynak tarama tekniklerini öğrenir
6- Bilimsel çalışma tasarımı öğrenir
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Alan ile ilişkili teorik yaklaşımlara dair temel bir bilginin edinilmesi
2- Alan ile ilgili uygulamalara (pratiğe) yönelik temel bir bilginin edinilmesi
3- Teori ve pratikte dünya çapında meydana gelen gelişmelerin takip edilebilmesi
4- Ekip çalışması becerisinin kazanılması
5- İnisiyatif alma, kreatif çözümler geliştirebime ve analitik düşünce yeteneğinin kazanılması
6- Alanda, araştırmalarını ve/veya pratiklerini yürüten kişiler veya gruplarla iletişimde bulunmak için gerekli becerilerin kazanılması
7- Bir yabancı dili kullanarak alanda, araştırmalarını ve/veya pratiklerini yürüten yabancı kişiler veya gruplarla iletişimde bulunmak için gerekli becerilerin kazanılması
8- Alandaki çeşitli yazılımları ve/veya teknik ekipmanları kullanabilme yeteneğinin kazanılması
9-
10-
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 8 10 80
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 8 8 64
Ödevler 0 0 0
Sunum / Seminer hazırlama 8 8 64
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 0 0 0
Proje (Yarıyıl ödevi) 14 14 196
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 0 0 0
Araştırma 15 15 225
Toplam iş yükü     629
AKTS     25.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 0 0
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   0
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı Öğrencinin çalıştığı alan ve konu ile ilgili tüm kaynaklar Yardımcı Kaynaklar
Yardımcı Kaynaklar Öğrencinin çalıştığı alan ve konu ile ilgili veri tabanları,ulusal ve uluslar arası dergiler,internet.

Ders ile ilgili dosyalar