Giriş | English

Doktora > Sağlik Bilimleri Enstitüsü > Protetik Diş Tedavisi (doktora) > PROTEİN DEĞERLENDİRME SİSTEMLERİ
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
PROTEİN DEĞERLENDİRME SİSTEMLERİ Üçüncü düzey VHB 615 1 6.00 6.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri Veteriner Fakültesi, Ziraat Fakültesi Zootekni Bölümü veya Fen Edebiyat Fakültesi Biyoloji ve Kimya Bölümü Mezunu Olmak
Eğitimin dili Türkçe
Koordinatör PROF. DR. KANBER KARA
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı Prof. Dr. Erol BAYTOK Prof. Dr. Berrin Kocaoğlu GÜÇLÜ Prof. Dr. Osman KÜÇÜK Yrd. Doç. Dr. Kanber KARA
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı Arş. Gör. ERAY AKTUĞ
Dersin veriliş şekli Yüz yüze sunum, Soru-cevap anlatım
Dersin amacı Protein Değerlendirme Sistemleri Hakkında Bilgi Vermek
Dersin tanımı Protein Değerlendirme Sistemlerinin Hayvan Beslemedeki Önemi

Dersin içeriği
1- Tek midelilerde protein değerlendirme sistemleri
2- Tek midelilerde protein değerlendirme sistemleri
3- Tek midelilerde protein değerlendirme sistemleri
4- Tek midelilerde protein değerlendirme sistemleri
5- Tek midelilerde protein değerlendirme sistemleri
6- Tek midelilerde protein değerlendirme sistemleri
7- Tek midelilerde protein değerlendirme sistemleri
8- Ruminantlarda protein değerlendirme sistemleri
9- Ruminantlarda protein değerlendirme sistemleri
10- Ruminantlarda protein değerlendirme sistemleri
11- Ruminantlarda protein değerlendirme sistemleri
12- Ara Sınav
13- Ruminantlarda protein değerlendirme sistemleri
14- Ruminantlarda protein değerlendirme sistemleri
15- Ruminantlarda protein değerlendirme sistemleri
16- Ruminantlarda protein değerlendirme sistemleri
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Tek midelilerde protein değerlendirme sistemleri hakkında bilgi sahibi olma
2- Ruminantlarda protein değerlendirme sistemleri hakkında bilgi sahibi olma
3- Tek midelilerde protein değerlendirme sistemleri hakkında bilgi sahibi olma
4- Ruminantlarda protein değerlendirme sistemleri hakkında bilgi sahibi olma
5- Tek midelilerde protein değerlendirme sistemleri hakkında bilgi sahibi olma
6- Ruminantlarda protein değerlendirme sistemleri hakkında bilgi sahibi olma
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1-
2-
3-
4-
5-
6-
7-
8-
9-
10-
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 3 42
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 14 1 14
Ödevler 0 0 0
Sunum / Seminer hazırlama 3 10 30
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 1 10 10
Ara sınavlar 1 2 2
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 1 10 10
Yarıyıl sonu sınavı 1 2 2
Araştırma 14 3 42
Toplam iş yükü     152
AKTS     6.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 100
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   100
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı COŞKUN, B., ŞEKER, E., ÜNAL, F., 1997: Yemler ve Teknolojisi.
Yardımcı Kaynaklar ERGÜN, A., ÇOLPAN, İ., YILDIZ, G., KÜÇÜKERSAN, S., TUNCER, Ş.D., YALÇIN, S., KÜÇÜKERSAN, M.K., ŞEHU, A., 2002:Yemler Yem Hijyeni ve Teknolojisi. ENSMİNGER, M.E., OLDFİELD, J.E., HEINEMAN, W.W., 1990: Feeds and Nutrition.

Ders ile ilgili dosyalar