|
1 |
Dersin niteliğinin açıklanması, kitap, kaynak önerileri, kampanya konusuna giriş ve kampanya sürecinin aşamaları
|
|
2 |
Pazarlamada 7P (Kampanyaya başlamadan önce pazarlama sürecinin kontrolleri)
|
|
3 |
Brief (Brief türleri, kampanya briefi, briefin hazırlanması ve sunumu)
|
|
4 |
Veri toplama yöntem ve teknikleri (Kalitatif (nitel), kantitatif (nicel) ve Mixed (karma) yöntem araştırma desenleri)
|
|
5 |
Pazar analizi (Pazarda neler oluyor? PRESTCOM analizi ve Porter’ın 5 gücü modeli)
|
|
6 |
Rakip analizi (Kimlerle rekâbet halindeyiz? “Birebir rekâbet”, “cüzdan payı alacağı rekâbet” ve “share of life” rekâbet
|
|
7 |
SWOT analizi, TOWS modeli, purpose (varlık nedenimiz))
|
|
8 |
Hedef kitle ve Pazarlama İletişimi Hunisi (Segmentasyon modelleri, demografik, psikografik ve davranışsal modeller. Pazarlama iletişimi hunisine göre hedef kitlelendirme.)
|
|
9 |
Strateji ve Taktikler (İletişim stratejisi, mesaj stratejisi)
|
|
10 |
Kreatif strateji (Konseptin belirlenmesi, USP)
|
|
11 |
Event (Faaliyet tasarımı ve faaliyet takvimi)
|
|
12 |
Medya planı
|
|
13 |
Bütçeleme
|
|
14 |
Uygulama aşaması [Ölçme ve değerlendirme modelleri (Cutlip, Center & Broom, IPRA, Macnamara modelleri)]
|
|
15 |
Başarıyı ölçümleme (PR faaliyetlerinin ölçümünde kullanılacak alan ölçümleri (çıktı ölçümleri)
|
|
16 |
Başarıyı ölçümleme (PR faaliyetlerinin ölçümünde kullanılacak alan ölçümleri (sonuç ölçümleri)
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|