|
Yardımcı Kaynaklar
|
1. Bali, Rıfat N. (2002). Tarz-ı Hayattan Life Style’a. İstanbul: İletişim Yayınları.
2. Kozanoğlu, Can (2000). Cilalı İmaj Devri. İstanbul: İletişim Yayınları.
3. Gürbilek, Nurdan (2001). Vitrinde Yaşamak: 1980’lerin Kültürel İklimi, İstanbul: Metis Yayınları.
4. Bostancı, M. Naci (1998). Cumhuriyetimiz, Ankara: Vadi Yayınları.
5. Arık, M. Bilal (2004). Top Ekranda: Medya Çağında Futbol ve Televizyon Arasındaki İlişki, İstanbul: Salyangoz Yayınları.
6. Bostancı, M. Naci (2002). Siyasetin Arka Yüzü, Ankara: Alternatif Yayınları.
7. Cantek, Levent (2008). Cumhuriyetin Büluğ Çağı, İstanbul: Alfa Yayınları.
8. Adorno, Theodor W. (2009). Kültür Endüstrisi: Kültür Yönetimi, Nihat Ülner vd. (çev.), İstanbul: İletişim Yayınları
9. Şahin, Haluk (208). Liberaller, Ulusalcılar, İslamcılar ve Ötekiler, İstanbul: Say Yayınları.
10. Lüküslü, Demet (2009). Türkiye’de Gençlik Miti, İstanbul: İletişim Yayınları.
11. Batmaz, Veysel (2006). Medya Popüler Kültürü Gizler, İstanbul: Karakutu Yayınları.
12. Erdoğan, İrfan ve Alemdar, Korkmaz (2005). Popüler Kültür ve İletişim, Ankra: Erk Yayınları.
13. Carr, Edward Hallett (2001). Romantik Sürgünler, İstanbul: Çivi Yazıları Yayınları.
14. Fowles, John (2008). Fransız Teğmenin Kadını, İstanbul: Ayrıntı Yayınları.
15. Mutlu, Erol (2005). Globalleşme, Popüler Kültür ve Medya, Ankara: Ütopya Yayınları.
|