|
1 |
Medya alanındaki özellikle medya okuryazarlığında yoğun kullanılan terminoloji ele alındıktan sonra özel olarak medya okuryazarlığı alanının kendine özgü terminolojisi öğrenilecektir.
|
|
2 |
Medya eğitimi ve medya okuryazarlığı başlıkları ve dijital teknolojilerin gelişimiyle birlikte medya okuryazarlığının genişleyen kapsamıyla dijital ve medya okuryazarlığı başlığının incelenmesi. Medya okuryazarlığının temel terminolojisi gözden geçirilmesi
|
|
3 |
Medyayı okumak ve medyayı yazmak kavramlarına değinerek örneklerle konunun anlatılması
|
|
4 |
Medya okuryazarlığı şematik olarak neyi ifade ettiği ve Medya okuryazarlığının amaçları
|
|
5 |
Medya Okuryazarlığı beceri alanları
|
|
6 |
Medya okuryazarlığı kapsamı
|
|
7 |
Medya Okuryazarlığı ve Eğitimcilerin Nitelikleri
|
|
8 |
Medya okuryazarlığı eğitiminde izlenen temel yaklaşımlar. Korumacı Yaklaşıma karşı Güçlendirmeci Yaklaşım.
|
|
9 |
Medya okuryazarlığı eğitiminde izlenen temel yaklaşımlar:Aşılamacı Yaklaşım, Eleştirel Yaklaşım, Cozumlemeci Yaklaşım
|
|
10 |
Medya okuryazarlığı eğitiminde izlenen diğer yaklaşımlar
|
|
11 |
Medya Okuryazarlığı ile ilgili Bloom, Bandura, Gerbner ve McLuhan’ın Yaklaşımları
|
|
12 |
Medya Okuryazarlığını Önemli Kılan Başlıca Koşullar
|
|
13 |
Dijital Okuryazarlık
|
|
14 |
Dijital Okuryazarlık
|
|
15 |
Dijital Okuryazarlığının Bileşenleri I
|
|
16 |
Dijital Okuryazarlığının Bileşenleri II
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|