|
1 |
Ticaretin değişen kuralları ve E-Ticaret (Ticarette elektronikleşmeyle nelerin değişirken nelerin sabit kaldığı bu konu kapsamında ele alınmaktadır.)
|
|
2 |
E-Ticaretin Temel Unsurları (E-işletme, E-uygulama ve E-devlet konuları E-ticaret kapsamında işlenmektedir.)
|
|
3 |
E-Ticarette İş Modelleri (B2B, B2C, C2B, C2C, G2B, G2C, P2P ve yeni C2B modelleri)
|
|
4 |
E-Ticarette İş Modelleri (Sanal pazar yerleri, sanal aracılar, dikey siteler, affiliate programlar, özel alışveriş siteleri, fırsat siteleri gibi e-ticaret sitesi modelleri)
|
|
5 |
E-Ticaret Sitesinde Altyapı (ödeme, lojistik ve güvenlik gibi e-ticaret sitesinde olması gereken alt yapılar)
|
|
6 |
E-Ticaret Sitesinde Altyapı (Yazılım ve donanım alt yapısı)
|
|
7 |
Meta Reklamcılığına Giriş - Hesap Kurulumları ve Entegrasyon
|
|
8 |
Reklam Hazırlığı Süreci - Kampanya Türleri - Reklam Optimizasyonu
|
|
9 |
Google Ads Reklamcılığına Giriş - Hesap Kurulumları ve Entegrasyon
|
|
10 |
Reklam Hazırlığı Süreci - Kampanya Türleri - Reklam Optimizasyonu
|
|
11 |
Internet Üzerinde Stratejik Reklamcılık (Dijital reklamcılıkta sıklıkla kullanılan metrikler ve maliyet modelleri)
|
|
12 |
Veri Analizi ve Dijital Pazarlamada Kullanılan Temel Metrikler
|
|
13 |
Shopify ile E-Ticaret Sitesi Yapımı
|
|
14 |
Shopify Ürün Yönetimi ve Mağaza Ayarları
|
|
15 |
Etsy ve Trendyol ile E-Ticaret Sitesi Yapımı
|
|
16 |
Etsy ve Trendyol Ürün Yönetimi ve Mağaza Ayarları
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|