|
1 |
Medya Okuryazarlığını gerektiren koşullar
|
|
2 |
Medya Okuryazarlığı kavramının incelenmesi
|
|
3 |
Temel gereksinimler ve ilkelerinin belirlenmesi
|
|
4 |
Medya Okuryazarlığında kazanılması gereken temel beceri alanları
|
|
5 |
Medya Okuryazarlığını ile ilgili bazı temel kavramlar
|
|
6 |
Medyanın itici gücü reklamlar; reklam nedir?, reklamla ilgili temel kavramlar nelerdir?, başlıca reklam alanları nelerdir?
|
|
7 |
Reklamların Çözümlenmesi; bir reklamın anatomisi, tasarımda yapısal ve biçimsel özelikler, yerleşim ögeleri nelerdir?
|
|
8 |
Reklamlar nasıl çözümlenir?, Televizyon reklamlarındaki tuzaklar, reklamların yerleştirdiği mitler
|
|
9 |
Haberler; haber yapım süreçlerini etkileyen faktörler, haberlerde karşılaşılan temel sorunlar, haberlerde taraflılık sorunu, haber üretimine yönelik öneriler
|
|
10 |
Propaganda teknikleri; Başlıca kullanılan propaganda teknikleri, Karşı propagandanın temel ilkeleri
|
|
11 |
Duygular ve Duygu çekiciliği; medya açısından duygunun önemi, duyguların etkileri,
|
|
12 |
Beynin çalışması, duyguları ateşleyen unsurlar, duygular penceresinden medyaya bakış, duyguların olumlu yönde kullanılması, medya iletilerini duygusal perspektiften yorumlama,
|
|
13 |
Önyargılar ve Stereotipler; tanımlar ve önyargı biçimleri, kurmaca, stereotipleme,
|
|
14 |
Önyargılı ve stereotiplerin temsillerinin etkileri
|
|
15 |
|
|
16 |
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|