|
1 |
İşletmelerin genel amaçları, üretim faktörleri ve yönetimin fonksiyonları
|
|
2 |
Stratejik yönetim kavramı: Strateji, hedef, politika vb kavramlar.
|
|
3 |
Halkla ilişkilerin örgüt içindeki yeri ve rolleri
|
|
4 |
Sosyal strateji düzeyinde halkla ilişkiler: Ortam taraması, kamu paydaş segmantasyonu
|
|
5 |
Sosyal strateji düzeyinde halkla ilişkiler:Konu yönetimi, senaryoların üretimi
|
|
6 |
İşlevsel strateji düzeyinde halkla ilişkiler:kavramsal çerçeve
|
|
7 |
İşlevsel strateji düzeyinde halkla ilişkiler: stratejik iletişim planı oluşturma
|
|
8 |
Stratejik iletişim planı oluşturma: konu ve kamunun belirlenmesi, stratejik iletişim amaçlarının belirlenmesi
|
|
9 |
Stratejik iletişim planı oluşturma: Stratejik iletişimin yönü (asimetrik,simetrik), kontrol
|
|
10 |
Operasyonel strateji düzeyinde halkla ilişkiler:kavramsal çerçeve
|
|
11 |
Kampanya süreci: konunun tanımı, paydaş/kamu
|
|
12 |
Kampanya süreci: kampanya araştırması
|
|
13 |
Kampanya süreci:durum analizi
|
|
14 |
Kampanya süreci: kampanya stratejisi
|
|
15 |
Kampanya süreci: değerlendirme, bütçe
|
|
16 |
Genel değerlendirme
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|