|
Yardımcı Kaynaklar
|
- Kriz ve Değer: 21. Yüzyılın Eşiğinde Kapitalizm ve İdeoloji, Mahmut Mutman – Toplum ve Bilim, 1994, s. 7-37
- Televizyonu Nasıl Sorgulamalı? Mahmut Mutman – Toplum ve Bilim, 1995, s. 26-71
- Televizyon Anlatısı, John Ellis, A.Ü. Yıllık 1997-1998, s. 145-158
- Normatif Medya Kuramları, Süleyman İrvan, İletişim, 1994, s. 211-229
- Televizyon Yayıncılığında İçerik Yapılaşması, Sevilay Çelenk, Televizyon Temsil, Kültür içinde. s.121-280
- Televizyon, Toplum ve Kültür İlişkisi, Sevilay Çelenk, Televizyon Temsil, Kültür içinde. s. 27-120
- İdeolojinin Yeniden Keşfi, Stuart Hall, Medya, İktidar, İdeoloji içinde. s. 73-122
- Marksizm ve KİA, Nick Stevenson, Medya Kültürleri içinde. s. 25-84
- İzlerkitle, Justin Lewis. Kitle İletişim Kuramları içinde. s. 344-358.
- İzleyicinin Peşindeki Beş Gelenek, Medya ve İzleyici içinde. s. 55-84.
- İzleyici Araştırmaları, Nick Stevenson, Medya Kültürleri içinde. s. 129-194
- Medyaya Feminist Yaklaşımlar, Liesbet van Zoonen, Medya, Kültür, Siyaset içinde. 467-514.
- Feminist Teoriler ve Medya Çalışmaları, Leslie Steeves, Medya, İktidar, İdeoloji içinde. 123-190
- Postmodernizm, Dan Laughey, Medya Çalışmaları içinde. s. 95-104
Baudrillard ve Simgesel Mübadele, Nick Stevenson, Medya Kültürleri içinde. s. 241-296
- Kitle İletişim Araştırmasında Yeni Revizyonizm, James Curran, Medya, İktidar, İdeoloji içinde. s. 377-412
|