|
1 |
Halkla İlişkiler tanımındaki unsurlardan yola çıkarak Antik Yunan, Mısır, Roma ve Türk medeniyetlerinde Halka İlişkiler uygulaması olarak nitelendirilebilecek bazı örnekler ve bunların anlamlandırılması.
|
|
2 |
ABD ve Avrupa''''''''''''''''da modern Halkla İlişkiler kavramının ortaya çıkması ve bu ortaya çıkışı hazırlayan sosyo-ekonomik gelişmeler.
|
|
3 |
Tarihi dönemlere göre halkla ilişkilerin gelişimi ve Grunig ve Hunt''''''''un Halkla İlişkiler Modeli.
|
|
4 |
Basın Ajansı/Tanıtım modeli: Modelin temsilcisi P.T. Barnum ve onun yaptığı etkinlikler.
|
|
5 |
Kamuyu Bilgilendirme Modeli: Modelin temsilcisi I.Lee ve onun yaptığı etkinlikler.
|
|
6 |
İki Yönlü Asimetrik Model: E. Bernays ve onun yaptığı etkinlikler.
|
|
7 |
İki Yönlü Simetrik Model: Örnekler.
|
|
8 |
Türkiyede Halkla İlişkilerin Gelişimi ve ilk uygulayıcıları.
|
|
9 |
Milli Mücadele Dönemi:İradeyi Milliye ve Hakimiyeti Milliye gazeteleri ile Anadolu Ajansı''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''nın kurulması.
|
|
10 |
Planlı dönem: Mehtap, Kaya Projeleri ve DPT''''''''de yapılan çalışmalar.
|
|
11 |
Serbest Piyasa Ekonomisine geçiş ve bu dönemdeki uygulamalar.
|
|
12 |
Özel Sektörde Halkla İlişkilerin gelişmesi: Koç, Eczacıbaşı ve Demirören gruplarında yapılan ilk dönem uygulamalar.
|
|
13 |
Türkiye''''''''de Halkla İlişkilerin değişimini sağlayan sosyo-ekonomik gelişmeler.
|
|
14 |
Türkiye''''''''de halkla ilişkiler sahasında meslek örgütlerinin kurulması ve bunların icraatları.
|
|
15 |
Halkla ilişkilerde yani kavramlar: diyalojik halkla ilişkiler ve aktivist halkla ilişkilerin ilk örnekleri.
|
|
16 |
Genel Değerlendirme.
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|